storing wielophanging

Forumindex Forums Modellen Insignia storing wielophanging

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247382
    djeebee
      Lid sinds:
      3 March 2012

      opeens krijg ik de melding dat er iets met de wielophanging mis is, nu heb ik geconstateerd dat ik continue op de sportknop rijd terwijl deze niet geactiveerd is.
      Tevens gaat de stoelverwarming van de bestuurdersstoel na inschakelen na ongeveer 1 minuut uit zichzelf weer uit.
      Deze 2 storingen zijn tegelijk gekomen , zou dit iets met de software te maken hebben ?
      Ik heb wel pech, de auto is net 3 weken uit de garantie, en bij Opel zijn ze heel strikt in het naleven hiervan.
      Het gaat hier over een Insignia 2.0 turbo 4×4. Heeft er misschien iemand een soortgelijk probleem gehad ?

      #18004083
      GM-Tuningparts
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 July 2005

        wat de stoelverwarming betreft hier heb ik al meer klachten over gelezen.

        #18004084
        DCAT
          Lid sinds:
          10 December 2007

          @djeebee wrote:

          opeens krijg ik de melding dat er iets met de wielophanging mis is, nu heb ik geconstateerd dat ik continue op de sportknop rijd terwijl deze niet geactiveerd is.
          Tevens gaat de stoelverwarming van de bestuurdersstoel na inschakelen na ongeveer 1 minuut uit zichzelf weer uit.
          Deze 2 storingen zijn tegelijk gekomen , zou dit iets met de software te maken hebben ?
          Ik heb wel pech, de auto is net 3 weken uit de garantie, en bij Opel zijn ze heel strikt in het naleven hiervan.
          Het gaat hier over een Insignia 2.0 turbo 4×4. Heeft er misschien iemand een soortgelijk probleem gehad ?

          Van de stoelverwarming moeten ze maken onder garantie dit is een bekent probleem bij opel ik heb dit ook en mijn auto is ook uit garantie (kom wel uit belgie )mvg dcat :afro

          #18004085
          LoodsjeB
            Lid sinds:
            27 November 2010

            Stoelverwarming idd terugroep aktie, het zitvlak van de bestuurdersstoel. Deze week bij dealer geweest voor onderhoud en terugroep zaken. Waaronder stoelverwarming. Alleen heeft opel het verkeerde deel (niet voor sportstoelmetventilatiefunctie) naar de dealer gezonden. Kunnen ze pas zien als alles open is en kapot geknipt. Helaas goede mat in backorder bij opel, wachten duszonder stoelverwarming.

            #18004086
            opelde
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 January 2012

              Hoe is het met de wielophanging afgelopen?
              Heb ook al 2 maal de melding “service wielophanging” in display gehad, en dit met al 5.000 km op de teller.

              Opelde

              #18004087
              djeebee
                Lid sinds:
                3 March 2012

                heb een schokbreker vervangen, de hardware op de schokbreker was defect zodat hij de verkeerde gegevens naar de computer stuurde. Van de stoelverwarming moest het matje vervangen worden. Dit heeft mij bij de Opel dealer € 647.- gekost.
                Auto was net 2 weken uit de garantie :-(

                #18004088
                Harjan
                  Lid sinds:
                  17 October 2005

                  @djeebee wrote:

                  heb een schokbreker vervangen, de hardware op de schokbreker was defect zodat hij de verkeerde gegevens naar de computer stuurde. Van de stoelverwarming moest het matje vervangen worden. Dit heeft mij bij de Opel dealer € 647.- gekost.
                  Auto was net 2 weken uit de garantie :-(

                  En dan komen ze je niet tegemoet?

                  #18004089
                  Melgi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 July 2011

                    @opelde wrote:

                    Hoe is het met de wielophanging afgelopen?
                    Heb ook al 2 maal de melding “service wielophanging” in display gehad, en dit met al 5.000 km op de teller.

                    Opelde

                    En vandaag zegt mijn vrouw dat ze precies dezelfde melding heeft gekregen in het display. Even in de gaten houden.

                    Sent using Tapatalk HD

                    #18004090
                    ronald100
                      Lid sinds:
                      17 July 2010

                      @djeebee wrote:

                      heb een schokbreker vervangen, de hardware op de schokbreker was defect zodat hij de verkeerde gegevens naar de computer stuurde. Van de stoelverwarming moest het matje vervangen worden. Dit heeft mij bij de Opel dealer € 647.- gekost.
                      Auto was net 2 weken uit de garantie :-(

                      Hoi,

                      Mijn auto is al lang uit de garantie maar de stoelverwarming is gewoon onder garantie vervangen. Het is een bekent probleem bij Opel en dat moet het dus ook bij de dealer zijn. Toen ik mijn auto voor een beurt bracht zagen ze gelijk in de computer dat deze vervangen moest worden terwijl de van mij nog niet kapot was. Ze vervangen echter wel alleen de bestuurdersstoel.
                      Dus of de schokbreker was zo duur of de dealer probeert wat extra te verdienen.

                      #18004091
                      djeebee
                        Lid sinds:
                        3 March 2012

                        Dat tegemoet komen was een korting van 15%, maar die was uiteraard al verrekend met die € 647.-

                        #18004082
                        Chipie
                          Lid sinds:
                          3 October 2005

                          Wat de stoelverwarming klopt dit is een recall vanuit Opel.
                          Elke Opel die bij de dealer komt word gecontroleerd op recalls en indien er een openstaat word dit meteen opgelost.
                          En wat betreft de schokbreker neem ik aan dat coulance aangevraagd is bij Opel.
                          Heb het nog niet meegemaakt dat er schokbrekers stukgaan, meestal is het de bedrading/stekker van de flexride die een foutcode veroorzaakt.
                          Maar neem aan dat daarnaar gekeken is.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.