Storing Ruitenwissers Antara

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) Storing Ruitenwissers Antara

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357359
    Cellmaster
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 June 2018

      Ik heb een probleempje met de ruitewissers opel antara 2.4 2009.

      Zodra ik start gaan de ruitenwissers aan, dan gaan ze naar een paar keer uit dan kan ik hem met de hendel op 0 punt zetten als ik hem weer aan doet werkt hij gewoon. Doe ik ze weer uit, dan stoppen ze weer in het midden. Weer met de hendel goed zetten.

      Waar zou dat ik kunnen zitten?

      Alvast super bedankt voor jullie kennis en ervaring

       

      #18364905
      Ben Barbier
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 March 2019

        ik heb precies het zelfde probleem en er zit een andere radio boven in gebouwd ik vermoed dat dat de boosdoener is  canbus kan vaak alles laten trippen in de auto.   wat was het bij jou als ik vragen mag ???? B-)

        #18365012
        JohnnyBee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 February 2011

          Een wisserarm die ergens blijft staan waar hij niet hoort te staan, daar moest je vroeger de schakelaar van de wissers voor nakijken op het ontbreken van een uitgangsspanning of de wissermotor nakijken inwendig op een defect sleepcontact.

          Weet niet of het heden ten dagen ook nog zo werkt.

          Succes,

          Johnny.

          #18365024
          Ben Barbier
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 March 2019

            <p style=”text-align: center;”>ik heb de auto pas en er is een andere radio in gebouwd bovenin.</p>
            nou heb ik vernomen dat het allemaal canbus is en dat hierdoor de ruitenwissers koplampen die even aan en uit gaan en de dimmende binnenspiegel niet goed werkt.

            hopelijk kan het opgelost worden en hoeft de radio niet weg. :bye:

            #18365025
            Ben Barbier
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 March 2019

              <p style=”text-align: center;”>ik heb de auto pas en er is een andere radio in gebouwd bovenin.</p>
              nou heb ik vernomen dat het canbus is en dat hierdoor de ruitenwissers koplampen die even aan en uit gaan en de dimmende binnenspiegel niet goed werkt.

              hopelijk kan het opgelost worden en hoeft de radio niet weg. :bye:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.