Storing in de knipperlichten van de trekhaakaansluiting

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Storing in de knipperlichten van de trekhaakaansluiting

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207132
    cash_casady
      Lid sinds:
      2 June 2008

      .

      #17411099
      Freestyler
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 January 2006

        De lampen die in je knipper units zitten, zijn die het zelfde als wat er achter komt?

        Dus gloeilamp achter, ook gloeilamp op de trekhaak?

        Als je bv gloeilamp achter hebt, en led op de trekhaak, kan dat problemen geven (of anders om)

        #17411100
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Heb dit probleem ook gehad na montage van een verlichtingsset op een nieuwe astra
          Je moet naar de dealer om de set in te leren.
          Bij een nieuwe brinkset heb je daar geen last van.

          #17411101
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            origineel gepost door Fearless
            Heb dit probleem ook gehad na montage van een verlichtingsset op een nieuwe astra
            Je moet naar de dealer om de set in te leren.
            Bij een nieuwe brinkset heb je daar geen last van.

            Nee, dit moet bij een H wel maar bij een G niet !

            Een H is CANBUS gestuurd, een G heeft daar godzijdank geen last van.

            Gr. Arjan

            #17411102
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              Hoi Rens,

              Ik heb afgelopen vrijdag ook zelf een trekhaak onder onze G gezet maar ik heb er geen schakeling inzitten dat de richtingaanwijzers van de auto stoppen zodra er een aanhanger of caravan aan hangt.

              Je zegt zelf al dat zodra je er stekker insteekt de richtingaanwijzer van de auto niet meer werkt. Tot zover gaat het dus goed.

              Wat me niet duidelijk is is of de richtingaanwijzers van de auto het wel weer gewoon doen als je de stekker er weer uithaalt.

              Wat ik begrijp uit jou verhaal moet er dan ook haast een kastje bijzitten wat die spanning omschakelt van de auto naar achteren. Ik denk dat het daar ergens misgaat.

              Misschien rare vraag, maar waarom laat je die richtingaanwijzers van de aanhanger / fietsendrager niet gewoon meegaan met de auto ?

              Beter te veel licht dan geen licht in dit geval ?

              Mocht je in de buurt wonen dan wil ik je evt wel even helpen.

              Gr. Arjan

              #17411103
              cash_casady
                Lid sinds:
                2 June 2008

                Jongens,,

                als eerste sorry voor de late reactie,, had het afgelopen tijd innorm durk en deed me internet het ook nog eens niet. heb kennis gemaakt met ziggo…

                het probleem van de trekhaak is inmiddels opgelost, na de verschillende adviesen heb ik toch nog eens de kabels bekeken en de handleiding door genomen,, deze was echter zeer onduidelijk ,, er was namelijk nog een 2e deel waarin duidelijk in het duits boven aan stond,, voor evt. optie.. volgens mij is een knipperlicht geen optie maar het kan ook aan mij liggenn .. igv moest nog een kabel trekken van de accu naar de kabel set achter.. eerst getest met me versterker kabel en idd dat was de kabel die ik nodig had. dus inmiddels de kabel getrokken en aanhangertje gehuurd voor de krage.

                Bedankt voor de reacties en op naar het volgende dilemma.. haha

                gr rens

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.