Storing automaatbak x25xe

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz Storing automaatbak x25xe

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271433
    Mikeyx25xe
      Lid sinds:
      10 April 2015

      Goeiedag
      Iemand enig idee wat deze foutmelding is:
      Schakel-magneetventiel B sluiting naar plus!?

      Kan dat komen door te veel olie toevallig?

      Alvast bedankt

      Grt

      #18280797
      Mikeyx25xe
        Lid sinds:
        10 April 2015

        Kan er gewoon mee rijden niks aan de hand bonkt alleen soms
        Maar na een half uur drie kwartier springt de bak ineens in de aangegeven storing!?
        Hopelijk kan iemand me helpen want heb volgens mij het hele forum al uitgepluist maar deze melding nog niet tegen gekomen en op heel internet is ie slecht te vinde :s

        #18280798
        CarloAstra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 December 2006

          Toch het idee dat er een klep/ventiel in de bak storing heeft. Hoeveel zit de bak boven peil, anders wat eruit laten lopen en goed op peil brengen.

          #18280799
          Mikeyx25xe
            Lid sinds:
            10 April 2015

            Bedankt voor je reactie
            Olie zit aardig hoog zowat tot aan de wokkel van de peilstok (warm gemeten)
            Maar gekke is dat t bij opel centrum oosterhout in onderhoud is geweest (door vorige eigenaar)
            Dus zou je verwachten dat t goed is maarja fouten maken we allemaal wel eens natuurlijk
            Nu werd mij vanmiddag een bak revisie aangeraden maar dacht check t eerst en toen kwam ik achter de hoeveelheid olie teveel is dus hoopte stiekem dat t daar aan ligt

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.