Stomdronken Pool vergeet te remmen

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Stomdronken Pool vergeet te remmen

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 76)
  • Auteur
    Berichten
  • #17716538
    Vinci
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2009

      origineel gepost door vincent23

      zuipen te veel.
      maken er een tering zooi van.
      regels ?? wat zijn dat ?
      geluidsoverlast.
      overbewoning van huisjes.
      parkeer problemen door alles oostblok voertuigen.

      en ga zo maar door….

      Vergeet vooral niet het groffe medogenloze geweld wat gepaard gaat met veel van die overvalletjes en kraakjes. Die gasten dragen ‘kweetniewat aan vuurwapens en schuwen het gebruik ervan ook niet.:swear

      Ik ken persoonlijk slachtoffers die er waarschijnlijk nooit meer helemaal bovenop komen. Behandel mekaar als schijt en je zult ook nooit meer verder komen dan je als schijt te gedragen.:thumbdown

      #17716539
      manta73
        Lid sinds:
        21 February 2010

        Volgens mij stemt iedereen Geert Wilders hier,als ik de verhalen zo lees.

        #17716540
        vincent23
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 February 2005

          origineel gepost door Vinci

          origineel gepost door vincent23

          zuipen te veel.
          maken er een tering zooi van.
          regels ?? wat zijn dat ?
          geluidsoverlast.
          overbewoning van huisjes.
          parkeer problemen door alles oostblok voertuigen.

          en ga zo maar door….

          Vergeet vooral niet het groffe medogenloze geweld wat gepaard gaat met veel van die overvalletjes en kraakjes. Die gasten dragen ‘kweetniewat aan vuurwapens en schuwen het gebruik ervan ook niet.:swear

          Ik ken persoonlijk slachtoffers die er waarschijnlijk nooit meer helemaal bovenop komen. Behandel mekaar als schijt en je zult ook nooit meer verder komen dan je als schijt te gedragen.:thumbdown

          ja zeker mee eens, maar gelukkig hebben wij het hier no gniet echt meegemaakt.

          hier lopen de marokanen nog steeds op koppositie :jerry

          hier is het meer de storende factoren, zoals wat al zei hiervoor, maar ook vissen jatten uit de sloten (karpers snoek enz).

          als t aan mij ligt is het liniarecta retourrrr

          En ja ik heb ook op Geert gestemd :angel

          #17716541
          manta73
            Lid sinds:
            21 February 2010

            Waar is ons tolerante nederland toch gebleven,waar plaats is voor iedereen.
            We moeten samen bouwen aan een beter nederland,dat doe je met z’n alle zonder bepaalde bevolkingsgroepen uit te sluiten.
            Misstappen moeten gestraft daar niet van.
            Maar het is altijd nog zo dat eendracht maakt macht.
            Samen met z’n alle

            #17716542
            Freestyler
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 January 2006

              origineel gepost door manta73
              Waar is ons tolerante nederland toch gebleven,waar plaats is voor iedereen.
              We moeten samen bouwen aan een beter nederland,dat doe je met z’n alle zonder bepaalde bevolkingsgroepen uit te sluiten.
              Misstappen moeten gestraft daar niet van.
              Maar het is altijd nog zo dat eendracht maakt macht.
              Samen met z’n alle

              Probeer dat alle buitenlanders een duidelijk te maken, dat ze zich hier niet kunnen gedragen zoals ze dat daar doen.

              Je gedraagt je bij de buren toch ook anders dan zoals je dat bij jou thuis doet.
              Dat doe je uit respect dat hij je toelaat in zijn woning.

              Maar dat schijnt niet gesnapt te mogen worden, want dan zijn we ineens intollerant :argue

              Wij moeten het maar tollereren dat buitenlanders hier ons hun gewoontes op dringen, en dat wij in ons eigen huis zich aan hun regels moeten gaan houden.

              Daar heb ik maar 1 uit drukking voor:

              :fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

              #17716543
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                Ben het daar mee eens, het is een beetje geven en nemen.

                En nee ik heb niet op Wilders gestemd, zou ik ook niet zo snel doen. Maar wat betreft die oostblokkers, die gedragen zich alsof ze in het huis van de buren zijn als die niet thuis zijn, de voordeur eruit geramd hebben, poepen op het tapijt, de hond en de kanarie om zeep helpen, het zilveren bestek in een tassie meenemen en bij het via de achterdeur er uit lopen nog even een flesje bier of tien uit de koelkast trekken. In de achtertuin nog effe tegen een boom aan pissen en stomdronken de hele poort er nog effe uit lopen…:fy1

                En bedankt heh!:thumbup

                #17716544
                RonaldH
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  origineel gepost door manta73
                  Waar is ons tolerante nederland toch gebleven,waar plaats is voor iedereen.
                  We moeten samen bouwen aan een beter nederland,dat doe je met z’n alle zonder bepaalde bevolkingsgroepen uit te sluiten.
                  Misstappen moeten gestraft daar niet van.
                  Maar het is altijd nog zo dat eendracht maakt macht.
                  Samen met z’n alle

                  wacht maar tot het mooie rustige Hoeven stikt van de Polen,die zich al lamzuipend allerlei dingen die niet van hun zijn zich gaan toeeigenen.

                  dat jij ’s ochtends naar je werk wil gaan en je komt erachter dat je radio gejat is en je auto ook nog eens zonder wielen staat.

                  en dan kom je thuis,is je LCD tv pleite,je koelkast leeg,je plee volgeschetenen je kat als wc papier gebruikt .

                  dan mag je nog eens je verhaal doen

                  #17716545
                  Vinci
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2009
                    #17716546
                    champo
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 May 2006

                      Het gaat er aan komen dat de uitkering gekort gaat worden als je een baan weigert. Vraag me af hoe lang het dan nog duurt dat de criminaliteit ook flink omhoog schiet… Klinkt heel leuk om iemand te korten op zijn uitkering als hij een baan weigert. Dat zei ik vroeger ook namelijk. Maar als je dan kijkt wat voor effect het kan hebben, is het ineens niet echt een goed idee meer.

                      #17716547
                      manta73
                        Lid sinds:
                        21 February 2010

                        Als ik werkeloos thuis zou zitten,en dan een baan zou weigeren.
                        Is het een voor mij logies gevolg dat er dan gekort wordt op de uitkering.
                        Werken G.V.D.
                        Thuis een beetje de lapswans uitgaan hangen,echt nie.
                        K heb zelfs een paar dagen op de vuilniswagen gestaan.
                        Dit is niet om op te scheppen,maar het fijt dat al die polen hier het werk komen doen waar je geen nederlander meer voor kunt krijgen.
                        Zegt genoeg.
                        Ze doen vaak het werk waar Nederlanders hun neus voorop halen.
                        Wat niet weg neemt dat de verhalen zoals andere posters hier beschreven,meer dan een incident zijn.
                        Oplossing,polen terug naar huis.
                        En de werkelozen verplichten om te werken voor hun uitkering.
                        Iedereen kan aardbeien plukken toch

                        #17716548
                        Vinci
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 August 2009

                          Ik begrijp je frustratie wel, maar het is precies zoals Champo al zegt, als de maatschappij op zo’n manier verhardt krijg je daar alleen maar meer last van. Er is al eens aangetoond bijvoorbeeld dat van alle fraude in ons land steunfraude minder dan een half procent betreft over het geheel. Witte boorden fraude meer dan 80%!!
                          :fy1

                          Er is gewoon ZAT geld in dit land, alleen het staat leuk in fondsjes van rijke heertjes die het dus liever lekker in de suikerpot stoppen.

                          En gelukkig is slavernij al eeuwen geleden afgeschaft! (of beter gezegd gemoderniseerd) En er wordt echt wel heel wat aan gedaan om mensen die de boel zitten te belazeren aan te pakken hoor!:thumbup

                          Het is net als met het legaliseren van softdrugs. Verbieden heeft maar één resultaat en dat is dat de waarde er van gigantisch stijgt. En er dus allerlei crimineeltjes in het uitgaansleven en bij scholen en weetniewaar mee gaan dealen en er een hoop geld aan verdienen. En boven aan die ladder heb je machtige suikeroompjes die mannen met vuurwapens hebben rondlopen. Als je het gewoon legaliseert net als alcohol en sigaretten dan heb je hooguit een enkel gevalletje van een ongelukje, maar de handel is gewoon door brave mensjes die het daglicht niet schuwen!:wors

                          Pak mensen hun uitkering af en je krijgt ook een MEGA stijging in criminaliteit!! :thumbdown

                          #17716549
                          TonSR
                            Lid sinds:
                            29 October 2007

                            origineel gepost door stillekracht

                            origineel gepost door sjouke
                            ja ho even … dan moet je ook de gewone NL vertegenwoordigertjes niet uit poetsen die rijden dan misschien niet dronken maar wel ontiegelijk aso
                            dus als je zo begint kun je beter gewoon helemaal thuis blijven want dan is het nergens veilig ;) (sadly)

                            aso’s zijn er overal, maar je hoort steeds vaker dat er bij de pool drank in het spel zit………… aso’s denken nog helder, en kunnen reageren en beslissingen nemen. dronken polen niet.

                            ik heb tenminste nog nooit gehoord dat een
                            nederlander de treinrails als snelweg ziet,vinden de polen
                            waarschijnlijk wel.een paar 100.000 werkelozen hier
                            maar zet de deur maar open voor oostblokkers,lekker
                            goedkope arbeids krachten goed voor de kapitalist

                            #17716550
                            Vinci
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 August 2009

                              Het is dus ook een beetje domme mentaliteit die er in het nabije oosten regeert….:thumbdown

                              http://www.nu.nl/economie/2324420/russen-moeten-meer-roken-en-drinken-vullen-staatskas.html

                              Had de beste minister dan niet beter gewoon de accijns moeten verhogen!??!?:vertag

                              Kunnen we concluderen dan 18 liter alcohol per jaar de hersens toch knap aantast!
                              :jerry

                              #17716551
                              asconahobbyist
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                23 June 2008

                                als je dan leest dat een pakje sigaretten in rusland minder dan 1 euro kost ,inclusief accijns!!!
                                Hier is t iets van 5 euro ofzo!
                                Nou mag van mij een pakje sigaretten wel 100 euro kosten,maar t gaat om t idee,hoeveel accijns zit er hier wel niet op dan???

                                #17716552
                                Freestyler
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  29 January 2006

                                  origineel gepost door asconahobbyist
                                  hoeveel accijns zit er hier wel niet op dan???

                                  vergeet de belasting over de belasting niet he ;)

                                  Ow wacht, dat mag volgens de grondwet niet. Ag, dan noemen we het geen belasting over belasting, maar belasting over accijns :puke

                                  Dat krijg je als je in een “sociaal” stelsel woont.

                                  Heel sociaal voor buitenstaanders, maar als je als betalende nederlander iets nodig hebt, kun je het vergeten.

                                  Ben je daar in tegen marokaan of turk of pool in exact de zelfde situatie, gaan die zelfde deuren die voor jou gesloten blijven, ineens wel open.

                                  Heb dit zelf aan den lijve mee gemaakt in de tijd dat we nog van de bijstand rond moesten komen, en de wasmachine de geest gegeven had.
                                  Was voor ons geen primaire levens behoeft, moesten we dus maar zelf regelen.
                                  Ik dus gevraagd hoe het dan had gezeten als we in exact dezelfde situatie zaten, maar van buitenlandse komaf.
                                  Dan hadden we het wel gekregen.

                                  Dan valt je toch echt niets meer in op zon moment…

                                  #17716553
                                  Vinci
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    3 August 2009

                                    origineel gepost door asconahobbyist
                                    als je dan leest dat een pakje sigaretten in rusland minder dan 1 euro kost ,inclusief accijns!!!
                                    Hier is t iets van 5 euro ofzo!
                                    Nou mag van mij een pakje sigaretten wel 100 euro kosten,maar t gaat om t idee,hoeveel accijns zit er hier wel niet op dan???

                                    Hier wordt schofterige accijns betaald op sigaretten inderdaad, wat zijn nou ook de productiekosten? Misschien 25 cent ofzo?:vertag Nog niet eens waarschijnlijk…:hmmz

                                    Ik heb zelf bijna mijn moeder verloren aan griep, drie buurmannen, een goede vriend van nog geen 30 jaar, een tante, mijn opa, een lerares….ga zo maar door….allemaal rokers met daaraan gerelateerde ziekten….

                                    Die sjit moet je niet onderschaten, je hebt geen grotere kans om er aan dood te gaan, je GAAT er gewoon dood aan vroeg of laat…

                                    Nu zijn er in Amerika rechtzaken aangespannen wegens ziektes die voortvloeiden uit additieven in tabak. Er werd aan bepaalde sigaretten in de jaren 70 smaakstoffen toegevoegd die ernstige gezondheidsproblemen veroorzaakten. Dit is wetenschappelijk bewezen en toegekend in de rechtbank, vele slachtoffers hebben miljoenen uitgekeerd gekregen. Plus dat de industrie daar VERPLICHT is om ingredienten op tabaksproducten te vermelden. En sigaretten zonder additieven te verkopen.:vertag

                                    In Europa is dit allemaal niet bij wet verplicht omdat dergelijke rechtzaken hier niet hebben plaatsgevonden.

                                    Je kunt trouwens wel degelijk stellen dat van pure tabak je niet persé ziek hoeft te worden en dood hoeft te gaan, immers werden mensen die 100 jaar geleden rookten dat ook vaak niet en werden er vaak nog heel oud mee. De concurrentiestrijd die nog maar relatief kort geleden is begonnen heeft geleid tot het toevoegen van nicotine boosters, smaakstoffen, conserveringsmiddelen etc. etc. het zogenaamde ‘sausen’ van tabak is de boosdoener van vele rokers gerelateerde ziekten. Dit is alleen zo moeilijk aan te tonen dat het verbieden er van nagenoeg onmogelijk is. Die rechtzaken in Amerika gingen ook maar over een enkel gevalletje dat een bepaalde stof duidelijk aangewezen kon worden.

                                    Roken, het is je eigen keus en denk maar niet dat je de dans ontspringt. Het is een aantal jaar ‘genieten’ tegen een korte maar zeer krachtige lijdensweg. En de vuilstortplaats die je in je lichaam aanricht, tja, we eten niet eens van de grond, we vinden poep stinken….best gek eigenlijk…:puke

                                    Had ik al gezegd dat ik een schurfthekel heb aan roken?:P Of beter gezegd aan de tabaksindustrie…:angel

                                    #17716554
                                    Freestyler
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      29 January 2006

                                      origineel gepost door Vinci
                                      Had ik al gezegd dat ik een schurfthekel heb aan roken?:P Of beter gezegd aan de tabaksindustrie…:angel

                                      Nee, was me nog niet opgevallen :jerry:jerry:jerry

                                      #17716555
                                      manta73
                                        Lid sinds:
                                        21 February 2010

                                        K rook alleen maar na goede sex.
                                        Is wel duure bezigheid,kost me een slof per week zo.

                                        #17716556
                                        TonSR
                                          Lid sinds:
                                          29 October 2007

                                          ik rook wel,ongezond ik weet het maar goed,wat belastingen op
                                          rokerei betreft,voor de rekenaars onder ons,ik kon aan boord van de
                                          westerdam een pakket van 5 sloffen malboro kopen voor 119 dollar
                                          dat zijn dus 50 pakjes voor die prijs,dus reken zelf maar even uit
                                          wat er hier in ons landje opgelegt wordt.
                                          vgr tonsr.

                                          #17716557
                                          Vinci
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            3 August 2009

                                            Ik heb voor een deuren bedrijf gewerkt, bedrijfsdeuren welteverstaan. Een van ‘onze’ klanten was de firma Rothmans in Zevenaar. Best geinig om daar te zijn, is accijnsgebied. Collega’s van mij die rookten moesten hun sigaretten dus afgeven bij binnenkomst en kregen die terug bij het verlaten van het terrein. Op het terrein mochten ze overal pakjes sigaretten van de lopende band pakken, of in de kantines, daar lagen stapels pakjes sigaretten. Lekker gratis roken..:agent

                                            Op een gegeven moment deed ik eens onderhoud aan de snelloopdeur in de sausings ruimte. Daar ging licht getinte tabak op een lopende band een kamertje in met raampjes die zwart ware geworden, er kwam ernstig stinkende damp uit en de tabak kwam vochtig en donker van kleur er uit op de lopende band. Die hele ruimte was bedekt met een dikke stroperige teer achtige zwarte laag, je begrijpt dat het geen pretje was om deze deur van de gebruikelijke reinigingsbeurt te voorzien.:thumbdown

                                            Ben zo blij dat ik niet meer rook…. Voel me zo veel relaxter, hou zo veel meer geld over en heb niet de hele tijd meer dat geasfalteerde gevoel van binnen. Mensen moeten vooral zelf weten wat ze doen, maar ik kan je van harte aanraden als je wilt stoppen om eerst eens aan de ‘American Spirit’ sigaretten te gaan, die bevatten niet de bekende nicotine boosters en geven dus niet zulke zware afkickverschijnselen zoals heftig zweten en trillende handen en zo…. Alleen was de overstap al bijna hetzelfde gevoel als stoppen… maar dat zegt voor mij dus ook al genoeg…:vertag

                                            #17716558
                                            RonaldH
                                              Lid sinds:
                                              30 June 2004

                                              als je wil roken moet je dat zelf weten.

                                              maar als je nog steeds rookt na een chemokuur vanwege longkanker dan moet je toch wel compleet gestoord ziijn.

                                              ik heb eens op tv een documentaire gezien over een moeder die genezen was van kanker(of het longkanker was weet ik niet),ze werd thuis geinterviewd aan de eettafel.

                                              haar man en 2 zoons zaten te roken,volle asbak op tafel.

                                              dan vraag ik me echt af hoe gestoord kan je zijn .

                                              wat ik ook echt niet begrijp is zwangere vrouwen die roken,daar kan ik heel kwaad om worden

                                              #17716559
                                              RonaldH
                                                Lid sinds:
                                                30 June 2004

                                                ps

                                                vanwege de censuur is k*anker veranderd in griep

                                                automatisch filter .

                                                #17716560
                                                sjouke
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  22 September 2006

                                                  ah dat verklaart meer van het verhaal :P :thumbup thnx voor de info :thumbup

                                                  #17716561
                                                  Vinci
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    3 August 2009

                                                    origineel gepost door 14XE
                                                    als je wil roken moet je dat zelf weten.

                                                    maar als je nog steeds rookt na een chemokuur vanwege longgriep dan moet je toch wel compleet gestoord ziijn.

                                                    ik heb eens op tv een documentaire gezien over een moeder die genezen was van griep(of het longgriep was weet ik niet),ze werd thuis geinterviewd aan de eettafel.

                                                    haar man en 2 zoons zaten te roken,volle asbak op tafel.

                                                    dan vraag ik me echt af hoe gestoord kan je zijn .

                                                    wat ik ook echt niet begrijp is zwangere vrouwen die roken,daar kan ik heel kwaad om worden

                                                    Had het ook al gemerkt van die griep, twijfelde even aan mezelf!:P

                                                    Precies, een vriend vroeger van mijn vader, net aan zijn hart geopereerd en met het infuus nog aan zijn arm naar de rookruimte… onbegrijpelijk!
                                                    :wtf

                                                    Maar goed, vind eigenlijk dat mensen volwassen genoeg moeten zijn om zonder ernstig ziek geweest te zijn van die rommel af te blijven… Je bent er echt niet stoer mee of zo, en het is ook niet lekker zoals rokers vaak graag beweren om zichzelf te verdedigen. Het is gewoon ronduit smerig.

                                                    Wij hebben twee verdiepingen onder ons, helemaal beneden woont een stel met twee kleine kinderen, ma loopt de hele dag te blowen, ook in huis waar de kleintjes op hun speelkleed aan het spelen zijn. Vind het echt crimineel zo iets!:thumbdown Tussen in woont een vrouw met de stem van een grote kerel die ondanks haar pogingen zich sexy te kleden in mijn ogen zwaar onaantrekkelijk is, ook zij heeft twee meiden van 7 jaar oud (tweeling) en rookt ook lekker binnenshuis….

                                                    Nou is de hetze tegen roken ook wel misplaatst en overtrokken, misplaatst omdat er totaal geen onderzoek gedaan lijkt te worden naar de verborgen ingredienten in tabak. (in elk geval geen publiciteit hierover) Misplaatst omdat er totaal geen vraagtekens bij worden gezet dat er al duizenden jaren tabak wordt gerookt en pas de afgelopen 30 jaar iedereen er massaal aan dood gaat…:vertag

                                                    Wat zwangere vrouwen betreft, mijn eigen moeder heeft zich er volgens mij ook schuldig aan gemaakt… ben bijna twee meter, maar woog bij mijn geboorte amper 6 pond. Mijn eigen zoon die een half jaar geleden is geboren is kerngezond en was bijna 10 pond… en helaas had ik ook nog wat lichamelijke afwijkingen…(maagklepje, x-benen, allemaal goed gekomen, maar toch…) Is natuurlijk moeilijk met zekerheid te zeggen, maar het is wel bewezen dat het geboortegewicht veel lager ligt bij babys waarvan de moeder heeft gerookt tijdens de zwangerschap….

                                                    Excuus trouwens dat dit allemaal erg off topic is… maar ja, daar is het slap geouwehoer voor heh…:angel

                                                    #17716562
                                                    de jong
                                                      Lid sinds:
                                                      30 July 2010

                                                      Die polen lusten wel een biertje…………………………………….. Brood eten ze nauwelijks, ze beginnen ’s morgens direct aan het gele goud………………..

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 76)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.