stoelverwarming astra g

Forumindex Forums Modellen Astra stoelverwarming astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223300
    astratjeg01hh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2009

      goede avond mede forumleden ik heb een vraag ik wil graag in mijn astra g sport bj2001 stoelen inouwen met stoelverwarming .De stekkers voor de schakelaar bij de pook liggen er al is dit ook onder de stoel ook voorberijd,kan je het verwarming,s matje ook overbouwen om mijn eigen stoel als ik niet aan het zelfde soort bekleding kan komen mvg erik

      #17696987
      astratjeg01hh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2009

        niemand een ide en wat heb ik nodig voor de stoelverwarming heb ik daar ook een stuur aparaat voor nodig mvg erik

        #17696988
        astratjeg01hh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2009

          :wtf:cry :cry:cry

          #17696989
          Blue-Dragon
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 July 2006

            Je moet dan ook even onder je stoel gaan kijken of daarook alle draden aanwezig zijn.
            Dan heb je ook nog 2 schakelaars nodig . en er zullen ook enkele zekeringen geplaatst moeten worden.

            #17696990
            astratjeg01hh
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2009

              weet jii ook welke draden en welke kleur ze hebben en welke zekeringen er moeten worden geplaatst mvg erik

              #17696991
              Blue-Dragon
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 July 2006

                nee de kleuren die weet ik zo niet,weet wel dat er meer las 3 draden in horen te zitten.
                Zekeringen moet je in het onderhoudsboekje gaan kijken.

                #17696992
                miraltje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  stoelverwarming wordt gevoed vanuit de stroomkring van de sigarette aansteker.

                  bij ingeschakelde stoelverwarming mogen daar geen elektrische apparaten worden ingeplugt als deze meer dan 150 watt opnemen.
                  de bstoelverwarming wordt niet door tussenkomst van een relais geschakeld, deze wordt direct geschakeld op de schakelaar.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.