Stoelventilatie Vectra C2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Stoelventilatie Vectra C2

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364914
    Richard_v6t
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 March 2019

      Ik wil mijn aanstaande Vectra gaan upgraden met electrisch verstelbare stoelen en het lijkt me fijn om dan ook stoelventilatie te hebben. Alleen: hoe herken ik een stoel met stoelventilatie als ik op de sloop loop? En hoort er nog een speciale knop bij?

      Wie kan mij hiermee verder helpen?

      #18364953
      GTS Vectra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2011

        Hoi Richard,

        Stoelventilatie is super zeldzaam, en ik denk dat je z’n stoel niet gaat vinden op de sloop.

        Ze zijn te herkennen aan de ventilator onder de stoel, hoop dat je hier iets mee kan.

        Groeten Jurgen,

        #18364954
        Richard_v6t
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 March 2019

          Jurgen, dank je wel. Dat is in ieder geval duidelijk. Wat jammer dat het zo zeldzaam is, het lijkt me best comfortabel. Nieuw zal wel niet te krijgen zijn of gruwelijk duur.

          Zit er voor de ventilatie extra bedrading in de auto? Ik begreep al dat er een andere verwarmingsknop in het dash hoort (met een stand voor ventilatie), maar ik vraag me af of dit over de standaard bedrading loopt of dat er extra aangelegd moet worden (of misschien al standaard ligt). Weet je hier iets van?

          Groetjes,

          Richard.

          #18364965
          GTS Vectra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 July 2011

            [quote quote=18364954]Jurgen, dank je wel. Dat is in ieder geval duidelijk. Wat jammer dat het zo zeldzaam is, het lijkt me best comfortabel. Nieuw zal wel niet te krijgen zijn of gruwelijk duur. Zit er voor de ventilatie extra bedrading in de auto? Ik begreep al dat er een andere verwarmingsknop in het dash hoort (met een stand voor ventilatie), maar ik vraag me af of dit over de standaard bedrading loopt of dat er extra aangelegd moet worden (of misschien al standaard ligt). Weet je hier iets van? Groetjes, Richard.[/quote]

             

            Hoi Richard,

            Ik weet niet of het bij jou auto is voorbereid , ik weer wel dat bij de C2 minder is voorbereid als bij de C1. :cry:

            Maar alles is te maken ;-) , zoek zelf veel onderdelen op EBay .

             

            Groeten Jurgen ,

            #18364997
            Richard_v6t
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 March 2019

              Dan ga ik ook verder zoeken op de 2ehands kanalen. Kom het vast een keer tegen, heeft geen haast. Ik weet nu in ieder geval waar op te letten, dat scheelt een hoop :) Dank je wel!

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.