Stoelstand opslaan in geheugen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Stoelstand opslaan in geheugen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354433
    M.vanZeist
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 February 2010

      We zijn sinds januari in het bezit van de Grandland X (introductiemodel met vele extra opties) maar we krijgen het niet voor elkaar om de bestuurdersstoel stand op te slaan in het geheugen. We volgen de beschrijving in het boekje M en 1 zijkant stoel tegelijkertijd ingedrukt houden maar het beloofde piepje om te bevestigen blijft uit (ook na heeeeeel lang ingedrukt te houden) Het koppelen aan een sleutel zodat hij automatisch herkent lukt daardoor ook niet.

      Enige wat er wél gebeurt als je daarna test of het werkt door bijv op 1 te drukken is dat de spiegels anders gaan staan. Huh? die knoppen aan de zijkant van de stoel zijn toch voor de stoel, niet de spiegels?

      Wat doen wij verkeerd of zit er in de auto iets verkeerd?

      #18354438
      Wesly
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 November 2017

        Stoel in de juiste stand zetten, kort op “M” drukken en daarna op het gewenste cijfer, er volgt een piepje.

        #18354475
        GrandlandX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 February 2018

          @Wesly,

          Ik hoor geen piepje bij mij na tegelijkertijd indrukken van “M” en gekozen cijfer.
          Hij doet het wel gelukkig. Vind wel raar dat hij geen piepje geeft… Foutje software??

          #18354477
          Roland Bergsmidt
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 December 2017

            Het is geen fout in de software:  kort op “M” drukken en DAARNA op het gewenste cijfer i.p.v TEGELIJKERTIJD!

            Overigens maakte ik eenzelfde leesfout tijdens het updaten van de systeemsoftware! lisense i.p.v licence

             

            http://www.grammar-monster.com/easily_confused/licence_license.htmhttp://www.grammar-monster.com/easily_confused/licence_license.htm

            Denk er er nog dagelijks aan!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.