Stoelen wissel astra G 5 deurs.

Forumindex Forums Modellen Astra Stoelen wissel astra G 5 deurs.

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277709
    Bartstra
      Lid sinds:
      18 August 2016

      Beste lezers,

      Mijn naam is Bart ben 20 jaar en ben de trotse bezitter van een Astra G. Foto’s volgen samen met een klein verslag:)

      Mijn Astra is nodig toe aan een set anderen stoelen, na lange ritten merk ik echt dat ze de beste tijd hebben gehad. Ze voelen ook doorgezakt en hard aan. Met rugklachten tot gevolg.

      Nu heb ik een setje OPC 1 stoelen gevonden, wat mij echt hele mooie stoelen lijken voor mijn auto. Ik snap alleen niet helemaal hoe ik dit moet gaan doen met de gordels; mijn auto (5 deurs hatchback) heeft de montage voor de gordels aan de stoel rails zitten.

      Die van een OPC lijken zoals volgens mij, bij elke 3 deurs hatchback gemonteerd te zijn aan het carrosserie.

      Hoe kan ik dit oplossen wanneer ik ze ga monteren?
      Verder nog iets waar ik rekening mee moet houden, naast een weerstand op de airbagstekker?

      Groetjes,

      Bart

      #18324925
      Shane_Astra_g
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 December 2012

        M.b.t. je gordels. Geen idee eigenlijk.

        Waar je op moet letten is o.a.

        Deurpanelen passen niet(die gewoon laten dus)
        Bouten willen nogal goed vast zitten(loctite) Een goede ratel is aanbevolen!
        Controleer of de opc stoelen met name de voorste de oppompbare rugleuning werkt en of ze ook weer leeglopen d.m.v. een knopje.

        Ja en verder de opc stoelen zitten heerlijk. Ik heb in heel wat stoelen gezetten van de g. De orginele sportstoelen toen de astra g opc 2 recaro stoelen en nu sinds kort een opc1 aangeschafd met dus diezelfde stoelen die jij wilt gaan halen.

        De sportstoelen zaten opzich prima, maar ik kreeg ook pijn in me rug.
        De Recaro opc 2 stoelen(Half leer half stof) zitten geweldig. Je wordt echt vast gegrepen.
        De recaro opc 1 stoelen krijg je tov de opc 2 stoelen meer steun bij je schouders. In deze heb ik ook geen last van mijn rug.

        Al om al zal het je geld waard zijn die opc 1 stoelen te halen!

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.