Stoelen en armsteun demonteren Vectra GTS

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Stoelen en armsteun demonteren Vectra GTS

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264383
    RaymondVec
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 January 2014

      De vorig eigenaar van mijn GTS had hoofdsteunen met ingebouwde dvd spelers/schermen in de auto laten bouwen.
      Omdat deze schermen nooit gebruikt worden, geen steun geven en lomp groot zijn wil ik ze graag vervangen voor de normale hoofdsteunen.

      De schermen krijgen voeding via kabels die, door de stoelen, naar de achterste 12v aansluiting lopen.
      Om deze schermen te demonteren zal ik sowieso het gedeelte moeten demonteren waarin de 12v aansluiting zit en waarschijnlijk ook de voorstoelen.
      Het gaat hierbij om de volgende set:
      http://www.navaudio.nl/products/2-x-9-inch-hoofdsteunen-met-2-x-DVD-spelers-%252b-Games-%252b-afsluitrits.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Nou had ik een beginnetje gemaakt, zoals te zien op de foto’s, maar ik kom niet verder.


      Ik had het bakje wat er zat al verwijderd en de voorste schroeven los geschroefd.
      Wie weet wat ik waar moet loshalen om de rest van de arm steun enzo los te halen?

      De stoelen gaan me waarschijnlijk zo wel lukken, dit zijn volgens mij 2 schroeven achter en een kabeltje toch?

      Alvast bedankt voor jullie hulp,
      Raymond

      #18220403
      gwriemersma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2010

        Voor de arm steun moet je achterste gedeelte verwijderen dan zie je metalen frame van de armsteun welke met volgens mij twee of drie uitwendige torx vast zit deze verwijderen en je armsteun is los

        #18220404
        RaymondVec
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 January 2014

          Hoe verwijder ik het achterste gedeelte?
          Ik heb 2 torx schroeven verwijdert die je ziet als je het bakje weghaalt, maar er zit weinig beweging in.
          Durf er niet echt aan te trekken enzo, voor ik het weet heb ik het kapotgerepareerd.

          #18220405
          Patje gts
            Lid sinds:
            27 May 2013

            Mochten de hoofdsteunen tekoop zijn voor niet te veel heb ik wel interesse.

            Gr Patrick

            #18220406
            jraaf
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 January 2008

              Het achterste plastic gedeelte waar je kabels uit komen bedoel je?

              Dan aan de bovenkant met een platte schroevedraaier er uit wippen en dan de achterplaat er ook uit wippen met de schroevedraaier.

              Nu zie je op de bodem 4 torx zitten waar je armsteun mee vast zit.

              Groet jraaf

              #18220407
              RaymondVec
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 January 2014

                De hoofdsteunen zijn met succes uitgebouwd. Hoefde alleen het achterste plastic stuk weg te halen om bij de bedrading te komen.

                Bedankt voor de hulp. :thumb

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.