Stinkende airco

Forumindex Forums Modellen Insignia Stinkende airco

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18227672
    aapje1963
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 July 2006

      Ik heb eens forte ketting vet gekocht via website contact gehad en zij hebben het naar mijn Opel dealer gezonden en ik heb het daarop gehaald .

      Maar dat uit doen van de airco vindt ik bij auto climecontrol minder interessant het hele menu door om de airco op Eco te zetten .
      Handbediende airco is dan eenvoudiger.
      Ik heb een keer de boel laten reinigen en opnieuw vullen end bij mijn Opel dealer deze doet het ook met forte ze laten de auto lopen op de recirculatie stand dus geen buitenlucht dan zetten de een busje van Forte erin drukken deze op de knop en dan leegt deze zich in interieur door een halfuur laten lopen komt dat spul overal. Ik had heerlijke Frisse lucht daarna… nu ruim 2 jr geleden en nog steeds geen stank e ik doe de auto airco nooit uit.

      #18227673
      RvDoesje
        Lid sinds:
        19 January 2014

        Heb een busje van Forte kunnen bemachtigen, en een nieuw interieur filter gehaald. Nu heb ik net even geprobeerd om het dashboardkastje te verwijderen, maar ik zie maar 3 schroeven en als ik die er uit draai dan is het kastje nog niet los. Weet iemand of er nog er nog ergens verborgen schroeven zitten? Of dat het kastje misschien ergens vastgeklikt zit of zo?

        Ik hoor graag van jullie.

        #18227674
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Onder de afdekking weg halen en daar zitten er nog wat

          #18227675
          RvDoesje
            Lid sinds:
            19 January 2014

            Hallo Fearless,

            Weet jij misschien hoe je die dopjes v/d afdekking weghaalt? Heb al geprobeerd om ze met een schroevendraaier er uit te wrikken, maar dat wilt niet echt lukken.
            Ik ben misschien wel te voorzichtig (bang om iets af te breken).

            Ik hoor het graag.

            #18227676
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Kijk hier eens: http://avncar.ru/data/images/RoadRover/Insignia.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

              Staat ook tussen hoe je het dashboard kastje demonteert.

              #18227677
              RvDoesje
                Lid sinds:
                19 January 2014

                Bedankt Opeltje17,

                Mooie pdf.
                Achter de afdekplaat naast het kastje zat ook nog een schroefje.
                Nieuw filter gemonteerd en het busje van Forte gebruikt, nu even afwachten of het beter is.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.