Steun lmm/filter

Forumindex Forums Techniek Cih Steun lmm/filter

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209575
    Asko
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 October 2008

      De 2.4 is bijna geheel aangesloten ben alleen nog beetje aan het rommelen met de steun voor de luchtmassameter. Ik gebruik geen luchtfilterbak waar het anders op vast zat maar een openluchtfilter ivm de beschikbare ruimte.

      De LMM met luchtfilter moeten ergens bevestigd worden aan de carrosserie en het moet in rubbers gehangen worden of op rubbers staan ivm met trillingen? meende ik. Heeft iemand misschien een fotootje ter indicatie hoe het kan worden?

      Ik zat eraan te denken de adapterplaat van lmm naar openluchtfilter (vierkante opening naar ronde opening) te verlengen en die met rubbers aan de carrosserie vast te maken.

      #17478804
      Manta 24V
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 September 2004

        Heb ff voor je gezocht maar de ene luchtweger heeft weer andere bevestigingen als de andere, hoop dat je hier wat mee kunt.
        Paar stalen strips scoren en dan lassen, slijpen en buigen dan kom je een heel end.

        Staan idd op een rubber.

        #17478805
        Asko
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 October 2008

          Bedankt!
          Heb beetje idee hoe het kan worden
          Had al door dat er tal van verschillende bevestiginspunten voor luchmassameters waren
          Zelf wil ik later misschien nog een andere erop zetten dus zal het proberen een beetje universeel te houden.

          Komend weekend maar es aan het lassen.

          #17478806
          Asko
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 October 2008

            En dit is em geworden:

            #17478807
            Manta 24V
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 September 2004

              Kijk aan , zo kan het ook ja, netjes heur :thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.