steenmarter

Forumindex Forums Overige Auto algemeen steenmarter

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270553
    63wilfred
      Lid sinds:
      9 November 2014

      hoi,
      wat valt er te doen tegen steenmarters ? Mijn buurman heeft er last van. Tot heden heb ik er geen last van.

      gr wilfred

      #18273213
      dennisnmgn88
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 February 2012

        KILL IT WITH FIRE!!!

        Even serieus…. als je die vraag op Google had ingevuld had je gelijk je antwoord:
        http://www.desteenmarter.nl/auto.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18273214
        63wilfred
          Lid sinds:
          9 November 2014

          @dennisnmgn88 ik weet dat als ik google er van alles is te vinden,maar mij gaat het erom dat mede forumleden met mij meedenken en antwoorden geven die niet op google te vinden zijn.
          Dus als jij even serieus bent dan weet jij voor mij een oplossing.

          gr wilfred

          #18273215
          dennisnmgn88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2012

            Hoezo zoeken naar een antwoord wat nog niet is gegeven? De vraag is toch hoe je er vanaf komt?
            Dan klik je op de link die ik mee stuurde, daar staan verschillende oplossingen

            #18273216
            Banjerrr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 November 2014

              Toen ik in het zuiden op vakantie was heb ik mij regelmatig afgevraagd waar die roosters voor waren die onder de motorruimte lagen. Totdat ik er dus achter kwam dat die tegen de marters waren. Blijkbaar werkt dat wel goed want ik zag dat de hele buurt die dingen eronder had liggen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.