Steekmaat/et Commodore b

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Steekmaat/et Commodore b

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257995
    beau
      Lid sinds:
      7 September 2011

      Kom er niet meer uit, welke et waardes zou ik onder mijn sedan kwijt kunnen
      En de steekmaat, heb namelijk 5×120 maar zou ik ook adapters 5×120,7 erop zetten?

      Heb namelijk Amerikaanse velgen op het oog met et -14 maar zal dan ook adapters moeten zetten maar die kan ik alleen vinden in 5×120,7(us)
      Vraag me überhaupt af of die et wel goed komt

      BVD

      #18145835
      GSE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2006

        Commodore A B C Monza Senator Admiral Diplomat hebben alle 5×120 en k heb vaker bv usa velgen van een Camaro bv op een Senator zien zitten met andere woorden ik verwacht dat je geen adaptors nodig hebt.

        #18145836
        beau
          Lid sinds:
          7 September 2011

          Klopt, kan ze alleen niet vinden in 5×120
          Wel 6×139,7 et -14 14inch waarbij ik adapters voor bij wou gebruiken
          Mits die adapters er zijn uiteraard

          #18145837
          beau
            Lid sinds:
            7 September 2011

            Kan de adapters alleen vinden in 5×120,7
            Maar Neem aan dat ik die niet zomaar kan gebruiken?!

            Heb nog meerdere velgen op het oog, maar dat is weer et -35 en daar moeten
            Dan ook adapters tussen maar kan ik dat kwijt onder een commo? Is 8,5j rondom
            Als iemand mij zou kunnen vertellen tot hoeveer ik kan gaan met de et waarde ben ik al een heel eind geholpen!

            #18145838
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              als ik velgen zie tekoop mail ik meestal even de adverteerder je moet even de maat nemen vanaf de trommel gemeten en dan naar buiten in cm hoever je naar buiten kan

              velgen passen van chevrolet /pontiac/oldmobile/qua steek dus de bepaalde adverteren gewoon vragen hoever de rand naar buiten steekt van de achterkant van hart gemeten

              #18145839
              Jo1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 September 2004

                Adapters + et-14 ?
                En dat met standaard wielkasten?
                D’r kan wel breed onder, maar ik denk dat dit wel ver naar buiten gaat.

                #18145840
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Bij mij pastte der zelfs 10j achter onder zonderaanpassing

                  Was wel n station
                  En eigenlijk zelfs een d rekord station
                  Enkel omgeboud naar b commo onderstel

                  Maar et in min uitvoering???? Dan komt het wel erg ver naar buiten

                  Bmw heeft ook steek 5 x 120

                  En lang niet alle chevy.s hebben de zelfde steek

                  De wielen van mijn chevy passten niet onder de rekomodore
                  En andersom ook niet

                  Steek was t net niet

                  Bij twijfel even passen VOOR je wat koopt

                  #18145841
                  dqp-sammy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 March 2009

                    Groote steek chevy enz. is 4.75 of 5 x 120,7 passt zonder problemen op 5 x 120 heb ik ook op mijn commodore gereden .
                    Klijne steek 4,50 passt natuurlijk niet.
                    Bij orgineele wielranden passt 7 x 15 of 14 ET 0 met maximal 195 /60 bij 205 woord het al krap
                    Heb achter en heel stuk verbreede wielkasten en hier heb ik maximal wolfrace in 8,5 x 15 ET 0 onder gekregen met 215/45-15
                    Heb er op dit moment voren 8 x 17 ET 18 en achter 10 x 17 ET 25 met 10 mm spoorverbreeders ook het maximal haalbare met mijn verbreede wielkasten en als ik en achteras met schijfrem ingebouwd heb is het nog 1 cm per kant minder.
                    Hier zijn insignia velgen monteerd verbreed in 8 en 10 x 17



                    Op mijn Rekord heb ik ook 10 x 17 onder gekregen alleen ET 35

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.