startproblemen C20NE

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) startproblemen C20NE

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207376
    danny4x4
      Lid sinds:
      30 March 2006

      heb problemen met een C20NE die niet wil starten. als ik wil starten maak de starter nogal veel lawaai en draait heel traag rond. de accu was juist opgeladen. mss de starter inwendig versleten? of kan dit iets anders zijn.
      wie kan er mij helpen?

      #17416741
      danny4x4
        Lid sinds:
        30 March 2006

        niemand die mij kan helpen?

        #17416742
        StefanAscona1987
          Lid sinds:
          14 September 2007

          Nou je geeft zelf aan dat je startmotor veel lawaai maakt dus zou die eerst laten reviseren.

          #17416743
          martijnenyvonne
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 August 2005

            startmotor demonteren en even rechtstreeks op de accu proberen.
            wel goed vasthouden. als je kontakt maakt komt de starter naar buiten en dhier zit best wel een kracht achter.
            evt startmotor in een bankschroef plaatsen.
            anders op de sloop een andere halen en van te voren op de sloop testen.

            #17416744
            opel-devil
              Lid sinds:
              22 February 2007

              Ik zou ook op de sloop even voor een goede donor start motor zoeken ;) klinkt vrij bekend dat probleem want dat had ik ook nog gehad afgelopen zomer. Is vrij simpel te verwisselen , kan maar op 1 manier los (zit met paar grote bouten en moeren) en past maar op 1 manier ook weer terug in het blok.
              Ik had volgens mij een startmotor uit een astra gehaald, makkelijkste is om even de oude mee te nemen om te vergelijken want ik was de 1e keer met een verkeerde thuis gekomen :P.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.