Startproblemen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Startproblemen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266019
    Lagean
      Lid sinds:
      23 May 2014

      Goedemiddag,

      Graag wil ik een probleem melden waar wij last van hebben met onze Vectra C GTS 2.2 16v.

      Wij hebben nu sinds ongeveer 1.5 week last van startproblemen, regelmatig ( 1 op 3 ofzo ) bij het starten slaat de auto niet aan, dus bij het contact draaien slaat de auto niet aan, en soms bij het aanslaan schiet hij direct hoog in de toeren, en blijft dan hangen, ik doe dan de auto direct weer uit. Na een paar pogingen slaat hij dan wel aan met een motorstoringlampje als gevolg, als we dan een stuk gereden hebben en starten de auto later weer is dit lampje weer uit, heel enkel blijft hij branden. Nu is hij vanochtend bij de garage geweest alleen kunnen ze het probleem niet verhelpen, hij geeft een storing in het gasklephuis aan, dit is verder schoongemaakt alleen het probleem blijft, er is door de garage ook contact met de dealer geweest maar deze zeggen dit probleem niet te kennen en konden dus ook niet helpen.

      Nu heb ik ook al eens wat lopen zoeken op internet, en vind dan dat het ook wel eens een krukassensor kan wezen, nu zegt de garage dat het dit niet kan wezen want dan hoort hij geen toeren te maken volgens hun, plus dat de computer dus een gasklephuisprobleem aangeeft.

      Ik begin dit wel vervelend te vinden, nu is mij vriendin hoogzwanger en als de nood hoog is wil ik wel dat de auto direct start ;)

      Is hier iemand die dit probleem herkent of weet wat het kan zijn, dan hoor ik dat graag.

      #18235337
      camper
        Lid sinds:
        25 December 2011

        welk type auto heb je motor en zo

        #18235338
        koenelsenaar
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 April 2010

          @camper, Wat dacht je van een Vectra C GTS 2.2 16v?

          #18235339
          Kano
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2012

            Even naar de dealer rijden voor een GOEDE diagnose en uitleessessie?

            Je kunt hier lopen zoeken en hopen op een juiste suggestie, maar met een zwangere vrouw thuis zou ik geen risico willen lopen…

            #18235340
            camper
              Lid sinds:
              25 December 2011

              ik denk je krukassensor

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.