Gister heb ik de mijne nog vervangen. Als ik dit had geweten had ik foto’s gemaakt. Stelt niet veel voor, zit aan de achterkant onder je oliefilter.
Zit vast met 2 bouten, de onderste (dop 14) zit aan de linkerkant, kan niet missen omdat je die gewoon kunt zien zitten. Op de startmotor zitten nog 2 kabels, 1 dikke en 1 dunne. De dikke is constante plus vanaf de accu, om die los te maken zou ik eerst de accu even loskoppelen. De andere zit vast met een kruiskop, die opent het relais zodat de startmotor gaat werken.
Als de kabels losgemaakt zijn zou ik de onderste bout er een paar slagen terug indraaien. De andere bout van de startmotor kun je via de bovenkant bij. Onder je expansie vat is het een van de bouten (dop 19 dacht ik) die aan je versnellingsbak zit. Die losschroeven en de bout weghalen. Daarna weer onder de auto de bout die je al los had gemaakt. Startmotor ondersteunen en dan die bout losdraaien, anders heb je straks een startmotor op je tenen. Montage is hetzelfde maar dan omgekeerde volgorde.
Succes!