Start onderbreker

Forumindex Forums Modellen Omega Start onderbreker

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364971
    Henkykadett
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 March 2019

      :help: Is hier iemand die kan vertellen hoe ik om de orginele startonderbreker kan zodat mijn omega x25xe van 94 weer aan de praat kan hebben hem gekogt voor een rally die we vant zomer gaan rijden dus als hij gestart moet met een knopje geen probleem niks is te gek

      #18364984
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Weet je zeker dat het de startonderbreker is? Krijgt de motor benzine / vonkt de bobine?

        #18365001
        Henkykadett
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 March 2019

          Geen benzine vonk ook niet reageerd niet op remreiniger ecu word wel ingeschakeld lampje van alarm blijft branden hoevaak ik op de knopjes van de sleutel druk maakt niks uit blijft branden heb startmoter via een draadje gedaan want ook dat word niet via contact slot aangestuurd

          #18365019
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Is het omega A of B? en Welk lampje bedoel je? Startmotor hoort wel rond te gaan met contact.

            #18365060
            Henkykadett
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 March 2019

              Ik heb het inmidels opgelost zit een kasje boven het dashbord kast daar de benodigde draden door verbonden en daarmee het start onderbrekings systeem eruit gehaald was even zoeken ??

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.