start niet meer batterij is perfect

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz start niet meer batterij is perfect

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275550
    lepohatchback
      Lid sinds:
      24 February 2016

      opel hatchback diesel startproblemen!!!!!batterij is perfect in orde. koelvloeistofpeil ok oliepeil ok ik weet het niet meer tijdje starte hij nog wel maar op een halve dag aantal keren starten slechter en slechter nu doet ie niets meer !In het boekje staat dat niet vermeld ze sprekken wel over dynamo

      #18311595
      Corsaliefhebber
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 February 2012

        Kijk eens in je boekje hoe je moet ontluchten of het water aflaten
        Verder welke hatchback? opel heeft er wel meerdere gemaakt :thumbup :thumbup

        #18311596
        lepohatchback
          Lid sinds:
          24 February 2016

          @lepohatchback wrote:

          opel hatchback diesel startproblemen!!!!!batterij is perfect in orde. koelvloeistofpeil ok oliepeil ok ik weet het niet meer tijdje starte hij nog wel maar op een halve dag aantal keren starten slechter en slechter nu doet ie niets meer !

          diesel 17cdti

          #18311597
          lepohatchback
            Lid sinds:
            24 February 2016

            juist nog eens gaan proberen enkel hoor je tweemaal een klein tikje of klikje aan de motor!!!hoe start een diesel eigenlijk is niet met delco EN DAN NOG DAT VERHAAL MET DIE VOORVERWARMINGBOUGIES IK WEET HET NIET MEER is dat met een starter heeft de pollenfilter er iets mee te maken is dat met een oliepomp en heeft die het misschien begeven ik ben zonder raad

            #18311598
            ariebaars
              Lid sinds:
              27 January 2014

              Geef eens een paar flinke tikken (wel met gevoel) op je startmotor, eventueel met een stuk as of hamer!
              Kan zijn dat je startmotor vast zit.

              #18311599
              KRSA2000
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 February 2009

                @lepohatchback wrote:

                juist nog eens gaan proberen enkel hoor je tweemaal een klein tikje of klikje aan de motor!!!hoe start een diesel eigenlijk is niet met delco EN DAN NOG DAT VERHAAL MET DIE VOORVERWARMINGBOUGIES IK WEET HET NIET MEER is dat met een starter heeft de pollenfilter er iets mee te maken is dat met een oliepomp en heeft die het misschien begeven ik ben zonder raad

                Jesus, wat is dat klote lezen…
                Een puntje of komma op z’n tijd zou toch prettig zijn!

                Als je wagen eerst goed startte en daarna progressief slechter, zou ik eerst een vinger wijzen naar de accu.
                Hoe weet jij dat je accu “perfect” is? Heb je hem door laten meten?
                Als de accu in orde is zou het een startmotor probleem kunnen zijn, zoals wat ariebaars al aangaf. (Zit btw achter het blok naast de versnellingsbak)

                Sent from my SM-P900 using Tapatalk

                #18311600
                warhamstr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 August 2009

                  En in het juiste forum deel posten zou jezelf ook erg helpen denk ik. Als dat kleine beetje eigen inzet al teveel gevraagd is.

                  #18311601
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    Pollenfilter en niet starten, dat is wel heeeeellll raar.

                    met gare gloeiers blijft de startmotor gewoon werken.

                    Zorg eerst voor voldoende stroom.

                    Dan kun je dingen uitsluiten.

                    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                    #18311602
                    bart-gsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 July 2012

                      Schakelaar in je contactslot dat de geest geeft?? Of de kabels aan je startmotor?? Slechte massa?? Kan ook nog….

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.