Spuitbusverf verwijderen

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Spuitbusverf verwijderen

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #17884810
    dion87
      Lid sinds:
      22 August 2011

      jezus wat ontzettend flauw, je zou haast in de bosjes gaan zitten met luchtbuks met kogellagers… :swear

      #17884809
      Family man
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 August 2012

        Mijn schoonmoeder heeft dat ook gehad met zo’n spuitbus, heel veel auto’s in de wijk overigens inc. een pas gerestaureerde oldtimer die toevallig 1 keer buiten sliep op oprit vanwege rit.
        Ze belde me op op zatermorgen wat er gebeurd was, ik stuurde haar naar een autopoetsbedrijf op 3 minuten afstand die ik kende.
        Ze deden een tesstukje met een vloeistof (was er niet bij, weet dus niet welke) werkte niet, toen 2e vloeistof, het ging eraf, hebben ze alles verwijderd incl. alles op kenteken (daar zie Ik het nog minimaal trouwens omdat ik het weet).
        kosten.. NIX, helemaal gratis, ze vonden het zo vervelend voor haar, ze verteld wel dat ze iedereen in de wijk zou adviseren bij hen langs te gaan.

        Maar nu weer, is die lak nu zo dof?? remvloeistof oid??

        Hier links naar camera! succes ermeer hoop dat je de dader vind, zodat je aangifte kunt doen, want met deze keer oplossen wil niet zeggen dat het zo blijft helaas.
        http://www.spyshop.nl/#nl/spyproducten/spycameras-spyrecorders-draadloos/spycamera-draadloos-inclusief-4-kanaals-ontvanger.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        of voor alle cam’s draadloos.
        http://www.spyshop.nl/nl/spyproducten/spycameras-spyrecorders-draadloos.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        ze hebben overigens veel leuk spul, (de wekker is ook leuk…)
        heb alleen niet naar prijzen gekeken van alles.

        #17884808
        sentinel69
          Lid sinds:
          27 October 2004

          Een paar weken geleden was er iets op de motorkap gedacht waarvan we dachten dat het niets bijzonders was , het was kleurloos en reukloos ,maar mijn motorkap is helemaal mat uitgeslagen. Maar goed , dat heb ik niet op tijd in de gaten gehad .

          Ik zie ze er niet voor aan dat het remvloeistof is … ik denk eerder een agressief huis tuin keuken middel . De aangetaste lak is inderdaad helemaal mat uitgeslagen :( ook het GT embleem , echt balen .

          Die spyshop rekent 20 euro voor de catalogus zonder prijzen ,je krijgt alleen een prijsindicatie :vertag ….. maar inderdaad ,daar zitten wel hele kleine dingetjes tussen ….. dus ik ga hier even over nadenken….

          #17884807
          corsakupesh
            Lid sinds:
            29 December 2011

            Zonde dat het zo moet… :swear maar ik weet toch als het mijn auto was zou ik echt wel de wacht houden met een loden pijp ofzo… Is volgens mij veel effectiever als een cam…

            Sterkte in ieder geval.
            Grt

            #17884805
            Mr.F
              Lid sinds:
              3 November 2008

              Staat hier in het marktplaats nog een gloednieuw GT embleem!

              Maar als je denkt dat;t dat gekke wijf is zou ik er toch echt eens heen stappen hoor!

              #17884804
              Turill
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 September 2012

                Je kan wel draadloze IP camera’s krijgen voor een eurootje of 60 op z’n minst. Waar je wel aan moet denken is of er genoeg licht is.
                Ze zijn er ook met accu/batterij maar die zijn volgens mij erg duur.

                Succes met de afhandeling hiervan!!

                #17884814
                sentinel69
                  Lid sinds:
                  27 October 2004

                  Stefan … ik kan het helaas niet opbrengen ,ik ga confrontaties het liefst uit de weg . Ik sta niet voor mijzelf in als ik boos ben.

                  De woningbouw was voor de vernieling gewaarschuwd , er is precies gebeurd wat ik had voorspeld , namelijk dat mijn auto het zou gaan bezuren als ik over de buren zou gaan klagen en de woningbouw de buren op hun gedrag zou gaan aanspreken . De woningbouw heeft mij toegezegd dat áls er na het gesprek iets met de auto zou gebeuren dat de buren hier op aangesproken zou worden. Dus nu ligt de bal bij de woningbouw .

                  De Vec is verder in goede handen en ik ben ervan overtuigd dat mijn schadebedrijf er voor mij zo veel mogelijk uit zal proberen te halen om hem weer mooi rood te krijgen. Zou alleen zonde van mijn no claim zijn als ie er een week na thuiskomst weer onder zit :???:

                  En het GT embleem hier op de marktplaats…. daar ben ik al achteraan gegaan :D
                  Bedankt voor de links en de adviezen ,dat waardeer ik enorm !! :thumb

                  groet
                  Irene

                  #17884832
                  sentinel69
                    Lid sinds:
                    27 October 2004

                    Nou ,kleine update . De Vec is klaar ,maar wel met een vette rekening van 800 euro , was even een kort bericht via email omdat ik op school zat . Ik snap er niets van . Ik ga ‘m vanavond ophalen en morgen maar eens even verhaal gaan halen :(

                    Centraal Beheer…. iemand???

                    #17884833
                    sentinel69
                      Lid sinds:
                      27 October 2004

                      Het is nu donker en ik heb even goed op de foto’s gekeken om te vergelijken ,maar volgens mij is hele rechterkant overgespoten en het knipperlicht gemaakt ….. en het GT logo is foetsie . Ik heb hier wat gemengde gevoelens bij ….. :hmmz ik heb niets als respect voor het nette werk van mijn schadeherstelbedrijf , maar het overleggedeelte is bagger…..

                      #17884834
                      jeroenk
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 February 2012

                        Ben je weer klaar mee :(

                        Over de range/kwaliteit kan ik je niks zeggen, maar de prijs is wel goed: http://dx.com/p/wireless-1-2ghz-rf-12-ir-night-vision-weatherproof-security-surveillance-camera-w-av-receiver-pal-17781?item=3″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                        #17884835
                        sentinel69
                          Lid sinds:
                          27 October 2004

                          Bedankt voor de link !! Ik heb er eens zitten kijken en daar hebben ze best wel leuke dingen
                          http://dx.com/p/300k-pixel-motion-activated-smart-av-recorder-with-8-led-night-vision-2gb-tf-slot-36463″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                          Misschien is dit iets ,want ja , ik heb geen stroomvoorziening . En die ledjes schrikken misschien wel af .

                          #17884836
                          sentinel69
                            Lid sinds:
                            27 October 2004

                            Nou , we zijn weer een hoop wijzer geworden de afgelopen dagen.
                            Buuv wil niet praten met ons en de woningbouw is teruggekomen op de afspraak dat ze de buren aan zouden pakken als na het gesprek met de woningbouw mijn auto het weer moest ontgelden. Dus daarom blijft het zo dat niemand iets durft te doen in “mijn blok” en zegt dat mij al genoeg dat buuv niet wil praten . Ik moest mijn auto gewoon maar ergens anders neerzetten. De woningbouw wil niet met de buren hierover verder praten omdat dit meer vernielingen zou uitlokken . Dus die camera in de auto gaat er absoluut komen !

                            En toen het auto gedeelte en de schadekosten …. dat moet ik af wachten want dat schijnen ze onderling zo geregeld te hebben dat ik niet bij hoeft te betalen.

                            De verzekering wilde de Vec total loss verklaren en er 200 euro voor geven :fy1 Ook vertelde mijn schadebedrijf tegen mij dat een medewerkster van de verzekeringsmaatschappij botweg had gezegd waarom ik zo dom was om zo’n oude bak all-risk te verzekeren. (iets wat ik bewust deed omdat ik wist dat ze mijn auto toch weer zouden pakken )

                            Alleen kent mijn schadeherstelbedrijf mij een beetje en ook hoe wij er voor staan en hebben ze het anders opgelost!

                            Rechts is helemaal overgespoten, ook de spiegelkap . Alleen aan de striping kun je nog zien dat er iets heeft gezeten. Het GT logo is ook weg . Het knipperlicht is ook weer vastgezet en bijgewerkt. Ook hebben ze meteen er maar dat injectiehuis er in gezet wat ik een paar weken geleden had gevonden op de sloop ! Gewoon perfect !!! :thumb

                            De problemen zijn dus niet opgelost , ik hoop dat ze de auto nu eens met rust gaan laten , maar ik ben echt heel blij met het resultaat van de reparatie :thumb

                            #17884837
                            sentinel69
                              Lid sinds:
                              27 October 2004

                              Jajaja….. zou die motorkap nog een beetje op kleur kunnen komen met wat commandeur??? :angel

                              #17884838
                              schnitzel
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                27 September 2012

                                lekkere wijk woon je . als ze zulke dingen met een auto doen . hij ziet er weer strak rood uit nu .

                                #17884839
                                Mr.F
                                  Lid sinds:
                                  3 November 2008

                                  De rest vd auto krijg je wel weer op kleur met commandant en daarna een wax om het verkleuren tegen te gaan.
                                  Nog dat nieuwe GT logo gekocht van hier?

                                  #17884840
                                  jeroenk
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    6 February 2012

                                    Persoonlijk zou ik even geen prioriteit geven aan het poetsen zoals de reacties hierboven, maar eerst eens oppassen met wat de buren je nu weer flikken. Wat een volk zeg :thumbdown Waarom kun je niet gewoon met elkaar in gesprek gaan als zaken je niet zinnen? Het getuigt in mijn ogen van verstand van een 3-jarige door te gaan vernielen.

                                    DX heeft inderdaad leuke spulletjes. Duurt alleen even tot je ’t in huis hebt! Die link die ik je gaf: Die camera werkt op 12V DC. Laat je accu dat ook net zijn. Alhoewel motion-triggered natuurlijk wel veel fijner is. Als LEDs afschrikken lijkt mij het probleem persoonlijk ook opgelost ;)

                                    Overigens respect dat je niet gelijk doelt op wraakacties, ondanks dat dit soort volk natuurlijk ’t bloed onder je nagels vandaan haalt.

                                    Sterkte met het oplossen van deze nog steeds gaande issue, elke keer je auto laten opknappen lijkt me niet de beste oplossing. Het resultaat is echter wel mooi zo!!

                                    #17884841
                                    sentinel69
                                      Lid sinds:
                                      27 October 2004

                                      @mr.F Ja , ik heb dat logo gekocht ,maar volgens mij was ie ietsje anders , dus dat moet ik nog even kijken .Ik hoop hem volgende week in mijn bezit te krijgen.
                                      Ik begreep trouwens dat ik eventueel iets van meguiars kon proberen om die lak weer mooi te krijgen….. ik heb nog nooit van dat merk gehoord ,maar ik ben ook blonD.


                                      @jeroenk
                                      Volgens mij is dat zo’n goedkope china winkel ,die zie je ook wel eens op Ebay en zo en die zijn heel laag in porto maar verzending duurt inderdaad wel eventjes . Zou ik het stroom anders gewoon van de radio af kunnen halen met een extra draadje? Want de Vec is wat stroom betreft een rare auto die dan wel meer dan eens rare storingen heeft gehad en er zit ook nog een alarm in die dan wel eens af zou kunnen gaan door wisselingen.
                                      We gaan inderdaad vaart maken met een goed en betaalbaar systeem ,maar het is even uitvogelen wat een goede keuze is ….. en er is zo veel te krijgen….

                                      #17884842
                                      wybe
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        2 October 2011

                                        ziet er weer goed uit!
                                        als ze zoiets bij mij deden parkeerde ik mijn auto in hun auto!! :argue
                                        wat een rare mensen zeg.
                                        succes er mee!

                                        gr Wybe.

                                      18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.