sportuitlaat astra g

Forumindex Forums Modellen Astra sportuitlaat astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17980174
    Peter Reedijk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2011

      @Zeagers wrote:

      Uitlaten passend maken is voor mij geen probleem. Heb er al genoeg gedaan. Maar heb het momenteel gewoon veel te druk met de raceauto. Moet deze maand nog een c20xe bouwen.

      Waar had je die uitlaat gezien?Ik heb namelijk wel een astra station en misschien is het wat voor mij.

      #17980175
      FnF_racer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 October 2004

        hoezo aanpassen trouwens?

        ik weet niet hoe het zit tussen Hatchback/Station/Coupe, maar onder mijn hatchback zit een uitlaat van Sebring.
        deze komt alleen onder een coupe vandaan.
        zit er nu al een half jaar op, en hij steekt niet zover uit als dat Robert laat zien.
        steekt iets meer uit dan een voor een hatchback, maar met trekhaak stak de trekhaak verder uit. ;) :thumb
        (en doel dan op relatie tot de bumper, niet op totale afstand. :D )

        dacht dat een station en Coupe qua lengte zo goed als gelijk zijn.

        en even wat foto’s als beeld:

        is nu iets minder ver, dit door de plaatsing van een RVS middendemper, waar we alleen wat moesten aanpassen door het ontbreken van flenzen aan mijn ori uitlaat. :P

        #17980176
        Zeagers
          Lid sinds:
          18 May 2010

          @Peter Reedijk wrote:

          @Zeagers wrote:

          Uitlaten passend maken is voor mij geen probleem. Heb er al genoeg gedaan. Maar heb het momenteel gewoon veel te druk met de raceauto. Moet deze maand nog een c20xe bouwen.

          Waar had je die uitlaat gezien?Ik heb namelijk wel een astra station en misschien is het wat voor mij.

          Uitlaat staat op marktplaats, gewoon even sebring astra g ofzo intypen

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.