Sportstoelen Autostyle

Forumindex Forums Modellen Tigra Sportstoelen Autostyle

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235492
    Kay..
      Lid sinds:
      6 April 2011

      Ja nog een topic dan maar wil veel en veelste veel weten :P maar dat maakt denk ik toch niet uit dan blijven we bezig :P

      maar goed….

      Ik zit nog steeds met het idee om leren bekleding te hebben maar zag van de week ook weer 1 met sportstoelen en heb wat rond gekeken zaten bij verschillende auto’s wel lekker.

      En heb wel iets leuks gevonden wat eventueel wel qua kleur enzo wel bij mijn tigra past.

      http://autostyle.nl/productfind.aspx?make=&model=&indexno=&searchfor=eco&universal=false&indexdesc=–+Category+–

      ( 2de pagina ongeveer in het midden zwart met oranje sportstoel )

      Iemand ervaring mee of lijkt het je een leuk idee? Laat even een mening achter en of het makkelijk is om te wisselen :D

      #17853844
      pluuske
        Lid sinds:
        11 December 2010

        ik heb ong de zelfde stoelen gekocht alleen dan bij een andere zaak .
        en mijn hele tigra opnieuw bekleed met leer .

        als je wil kun je even bij de projecten interieur verbouwing zoeken .
        dan kun je het zien ook hoe ik de stoelen geplaats heb .

        is wel veel werk

        #17853845
        Kay..
          Lid sinds:
          6 April 2011

          Damn ziet er netjes uit. Alleen jij hebt alles leer. Dat wil ik eigenlijk niet met dit idee van mij. Ik wil binnenkant niet alles zwart die stoelen die ik op het oog heb zijn donker oranje zwart en stof
          wil mijn achter bankjes dan ook donker oranje hebben
          en dat gedeelte van de zijpanelen ook. En het stof op de zij panelen overnieuw trekken zodat ze weer lekker strak zitten.

          #17853846
          pluuske
            Lid sinds:
            11 December 2010

            kan toch er zijn heel veel verschillende kleuren te krijgen dus laat je fantasie werken :P

            #17853847
            Kay..
              Lid sinds:
              6 April 2011

              Maar jij hebt jouw achterstoeltjes zelf bekleed met leer is dit met stof net zo makkelijk?

              #17853848
              pluuske
                Lid sinds:
                11 December 2010

                indd die heb ik zelf bekleed , dit was prima te doen .
                gewoon beginnen met je voor panelen dan weet je hoe het werkt en dan de stoeltjes .
                en dan wel de tix versie gebruiken en niet de spuitlijm.

                gewoon rustig te werk gaan heb je een prima resultaat

                #17853849
                2e-c14nz
                  Lid sinds:
                  5 June 2009

                  Let wel dat je de juiste rails gebruikt mocht je nieuwe stoelen plaatsen.

                  #17853850
                  pluuske
                    Lid sinds:
                    11 December 2010

                    je kunt gewoon de universelen slede’s gebruiken .
                    moet je alleen een stoel frame maken .
                    en goed op de gordel spanners letten .
                    want die zijn lomp en gevaarlijk goed de veiligheids pen erin doen .

                    op mijn topic kun je zien hoe ik ze gemaakt hebt .
                    je zou ook voor het gemak bij autostyle geschikte frames kunnen bestellen waar je de universele sledes weer op monteerd .
                    hier heb ik geen ervaring mee . ze kosten mij te veel

                    #17853851
                    Kay..
                      Lid sinds:
                      6 April 2011

                      Ok dus want bij autostyle krijg je er de slede erbij… maar dit zal wel een unvirsele slede zijn neem ik aan en niet specifiek voor opel tigra? Want heb ze een mail gestuurd en ze zijden dat het gewoon een kwestie van omwisselen was.

                      Maar Ik heb zelf een Apache Metallic kleurige Tigra.
                      Lijk het jullie wel goed staan als ik deze zwart/oranje stoelen erin doe want mijn achter zitjes worden dan ook die kleur oranje en de zijpanelen ( gedeeltelijk ) ook

                      #17853852
                      pluuske
                        Lid sinds:
                        11 December 2010

                        dat zijn inderdaad gewoon universele slede’s tenminste daar ga ik vanuit .
                        en die kun je niet even zomaar om steken dat valt vies tegen .

                        ik heb geen idee of dat staat . ik zou zeggen maak een foto van de voorkant van de auto waarbij je de stoelen goed ziet .
                        en dan vraag je in het photoshop topic of ze je stoelen even kunnen soepen .
                        kun je kijken wat je er van vindt .

                        #17853853
                        Kay..
                          Lid sinds:
                          6 April 2011

                          Oja is een goed idee :D zal is rond vragen

                          #17853854
                          Kay..
                            Lid sinds:
                            6 April 2011

                            Ik heb ze besteld met stoelframe zijn woensdag binnen ben benieuwd!

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.