Sportstand lampje knippert bij automaat

Forumindex Forums Modellen Astra Sportstand lampje knippert bij automaat

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355867
    ClubAstraF
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2018

      Hallo allemaal, Heb een astra F 1997 automaat, Eigenlijk al lange tijd vooral met een koude start, Of na lang niet gereden te hebben, Krijg ik een storings melding waneer ik de auto in D zet, Het sportstand lampje begint te knipperen, En hij rijd dan in de 3de versnelling, Maar schakelt niet terug of op, Na een paar keer opnieuw starten of een stukje met de storing te rijden en dan opnieuw starten, Blijft de storing weg, Ben al een keer bij de opel centrale geweest om uit te lezen, kwamen 4 foutcodes uit ofzo, Maar vertelde mij dat ze dan moeten gaan zoeken en dat ik daar beter niet meer aan moet beginnen, Zonder de storing schakelt de auto gewoon heerlijk, Bokt soms een beetje bij optrekken, Maar voor de rest geen problemen mee, Automaatbak revisie is voor mij ook gene optie veel te duur :P

      #18356028
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Dat betekend dat je automaat in storing gaat.

        Meestal is dat de pizza punt op de bak.

        Fixing the Vauxhall Flashing “S” of Doom…

        Probeer is als het gebeurt zelf te schakelen van 1 en dan omhoog naar D, net alsof je handbak rijdt.

        Rijdt de automaat dan wel goed, dan is het de pizzapunt / selector module op de bak.

        Stuur Wim V6 of CarloAstra maar een berichtje die kan je wel helpen.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.