sport lampje automaat knippert opel sintra 3.0 v6 24v

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) sport lampje automaat knippert opel sintra 3.0 v6 24v

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236878
    poetje2
      Lid sinds:
      18 March 2012

      hoi met roberto ik ben nieuw hier op het forum ik had een vraag als ik snel optrek met de sintra of ik geef onder her rijde een dot gas dan gaat mn s lampje knipperen van de automaat en dan schakeld hij niet meer en als ik dan de opel sintra uitzet en weer aan doe dan is het weer weg dat knipperende lampje maar dan moet ik wel rustig rijde maar de ene keer knippert het lampje wel en de andere keer niet wat zal dat kunnen zijn ?? HOOP NIET IETS ERGS VAN DE AUTOMAAT groetjes roberto uit almere

      #17870560
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Dit hoort eigenlijk in het Deel waarin de sintra is ingedeeld.

        Maar uitlezen is de enige manier om erachter komen wat de storing veroorzaakt.

        willem

        #17870561
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Verplaatst. Graag volgende keer even in het juiste gedeeltje je vraag posten.
          Daarnaast is het leuk als je je even voorstelt, maar nog prettiger zou zijn het gebruik van interpunctie.
          En inderdaad is uitlezen de eerste stap. Dit kan bij bijvoorbeeld bij de Opeldealer.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.