Spontaan turbogat??

Forumindex Forums Modellen Astra Spontaan turbogat??

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17603502
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      O, jawel hoor, een turbo mag zweten, en dat komt zeker bij diesels voor dat dat gebeurt.

      zolang het maar geen grote smeerboel is is het goed, dus vettig mag.

      Willem

      #17603503
      Spacejam
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2006

        ik had hem er met een warme motor afgehaald dus het wel een beetje dun maar ook vettig tegelijk. Zolang de auto geen olie gaat gebruiken hoef ik me er ook niet druk om te maken? Dus ik kan hem ook gewoon met een gerust hart laten chippen? Dan ben ik namelijk volgende week van plan.

        #17603504
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Nee zeker niet.

          Willem

          #17603505
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            Vanmiddag ging tijdens een rit het storingslampje branden en viel al het vermogen weg op de snelweg, ik kon opzich nog gewoon door blijven rijden en op de eerste parkeerplaats had ik hem even afgezet en toen weer aan en hij deed het gewoon weer, 120km gereden zonder problemen. Thuis wilde ik hem uitlezen maar er stonden geen foutcodes in :wtf

            Ik denk dat ik nog maar even wacht met chippen totdat de problemen echt weg zijn.

            #17603506
            Spacejam
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2006

              net nog een een poging gewaagd en de op-com gaf aan dat er een foutcode inzat: P2279, maar er stond geen beschrijving bij omdat hij die niet kon. Weet iemand wat die foutcode betekend?

              Edit:
              toch de beschrijving gevonden: P2279 lekkage luchtinlaat systeem. Toch heb ik alles gecontroleerd en er zitten geen gaten in de luchtslagen en de egrklep is nu schoon.

              #17603507
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                inderdaad opgezocht.

                en inderdaad p2279 Air intake Leak. >> Mechanical fault

                Dus lekkage in het inlaat systeem, als er dus ergens verschillende waarden worden gemeten zal deze storing verschijnen.

                dus toch lekkage of een sensor die dit controleerd kapot

                Willem

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.