spiegel probleem als ook probleem astra j

Forumindex Forums Modellen Insignia spiegel probleem als ook probleem astra j

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229622
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      halo bij deze even melde als iemand hier al enige klacht over heeft.

      sinds kort zondag werkt mijn elektrisch in klapbaar spiegel ,pasagiers kant deze gaat dicht tot half weg of ongeveer 45 graden . daarna stopt hij gewoon en hoor je geen extra geluid . van ratelt of overslaan .

      enige extra wel had vrijdag mijn auto afgestoomt op afstand wel om zout en vuil te verwijderen . dit op een insignia 2.0 cdti 2009

      en op mijn astra j 1.7 cdti 2010heb ik s morgens een zeer vervelend fluitend riem lawaai van de multiv riem .
      dit vooral s morgens of s’avonds als de vriendin vant werk thuis komt . heb de auto al in aan stand gezet en dan de riem spanner bij geduwt maar dan is het lawaai beetje minder .

      iemand over deze klachten al enige wat gehoord op de opel tsb vindt ik niets van beide problemen

      #17775625
      Laagvlieger
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        – Klacht 1 (spiegels). minpool accu loshalen en 10 minuutjes zonder stroom laten staan. Dan weer aansluiten. Goede kans dat het dan weer werkt.

        – Klacht 2 (riem). Ik denk dat het gewoon van het vieze weer komt.
        Pekel, zooi, kou enz.

        #17775626
        nicocorsa
          Lid sinds:
          6 June 2006

          dat dachten we zelf ook wel . dus gingen dat wat aan zien . hoe het verder verloopt.

          maar zit op die zelfde astraj met een geheel andere problemen ook. het gaat hier om een cosmo astra j 1.7 a17dtj 110 ps

          de motor durft soms in de eerste versnelling te staan en te vertrekken uit te vallen . motor valt dan gewoon stil als je een kruispunt over wil gaan . soms gebeurt dit probleem ook bij het afremmen naar de lichten toe .

          dit al geprobeerd door af te remmen op de motor en niet af te remmen op de motor in beide gevallen valt hij soms stil .
          hier op mijn werk zitten er geen dtc code’s in

          als ook een probleem van cruise control die slecht of zeer moeilijk werkt.

          als je de cruise vast legt bv op 70 km h dan moet je soms drie maal achteruit duwen voor hij aan pakt
          als je dan in cruise wilt versnellen en duwt 1-3 maal omhoog dus versnellen trekt de auto op de snelweg plots door na 150 km h en hebbben hem dan gestopt door te remmen waarbij dit systeem uit valt . weet iemand daar een oplossing voor .

          wat ik al geprobeerd heb is een service update .
          de cruise control knop samen met koppelingspedaal schakelaar opnieuw aangeleerd maar weinig effect.
          voort moment.

          #17775627
          benoben
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 March 2010

            ik zou terug naar de garage gaan. Dit is toch garantie zeker? :hmmz

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.