Speedsterfoto's

Forumindex Forums Modellen Speedster, GT Speedsterfoto's

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226031
    BelgianBlitz
    • Topics 13
    • Reacties 66
    Lid sinds:
    1 September 2010

    iemand die mooie foto’s van mooie Speedsters heeft? show them to me ;)




























    Vauxhall VXR, in België nooit verkocht geweest :(

    #17729645
    2e-c14nz
    • Topics 54
    • Reacties 2960
    Lid sinds:
    5 June 2009

    Damn! zitten mooie tussen!

    #17729646
    BelgianBlitz
    • Topics 13
    • Reacties 66
    Lid sinds:
    1 September 2010

    maar der moge nog altijd mooie foto’s bijkomen, dus lever uw bijdrage ;)

    #17729647
    Tigrex
    • Topics 5
    • Reacties 117
    Lid sinds:
    7 October 2009

    Badster uit Zweden:thumbup





    #17729648
    smileyspeedster
    Deelnemer
    • Topics 7
    • Reacties 330
    Lid sinds:
    10 October 2010

    De mijne:

    speedster turbo met exige GT3 bodykit:

    Bergen met gemodificeerde speedsters:
    http://www.lotuscars.se/type116/rbf/major.php

    #17729649
    BelgianBlitz
    • Topics 13
    • Reacties 66
    Lid sinds:
    1 September 2010

    Nog een paar van de mijne :)

























    #17729650
    RISL
    Moderator
    • Topics 159
    • Reacties 12329
    Lid sinds:
    24 January 2011

    Gave foto’s hoor, zeker die uit Zweden en die Grijze Gulf uit de 1e post.
    Maar die van Smiley en BelgianBlitz mogen er ook zeker zijn!
    Gelijk maar een abonnement nemen op dit topic ;)

    #17729651
    2000
    Moderator
    • Topics 80
    • Reacties 4152
    Lid sinds:
    30 June 2004

    Zit met de gedachte te spelen om de kadett over een jaar of 5 weg te doen en dan een speedster te nemen. Een nieuwere GT vind ik ook erg mooi.
    Alleen het lage vermogen van de speedster 2.2 vind ik niks, en de 2.2 zelf eigenlijk ook niet. De turbo wordt te duur…. Waarschijnlijk zal het wel een GT worden :shock:

    #17729652
    2000
    Moderator
    • Topics 80
    • Reacties 4152
    Lid sinds:
    30 June 2004


    Bij Tata?

    #17729653
    RISL
    Moderator
    • Topics 159
    • Reacties 12329
    Lid sinds:
    24 January 2011

    @2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.

    #17729654
    smileyspeedster
    Deelnemer
    • Topics 7
    • Reacties 330
    Lid sinds:
    10 October 2010

    @RISL wrote:

    in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.

    Op de 2.0 LSJ, alleen past de compressor ook op de Z22SE.

    #17729655
    2000
    Moderator
    • Topics 80
    • Reacties 4152
    Lid sinds:
    30 June 2004

    @RISL wrote:

    @2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.

    Nee, want voor ik het weet heb ik weer een compleet project, en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee. En de GT vind ik ook een prachtige auto, en nog een hoop vermogen ook. In Amerika een hardtop bestellen, wat lager en toffe velgen en dat is zou die klaar zijn.
    Maar ook wil ik een bobber bouwen, keuzes keuzes…. maar voorlopig geniet ik van de kadett :thumbup

    Edit:
    Om er toch nog even op terug te komen: prachtig dat dak. Het geheel lijkt een klein beetje op een viper
    [imp]http://www.smoothline.com/images/gallery/solstice/solstice13.jpg[/img]

    #17729656
    BelgianBlitz
    • Topics 13
    • Reacties 66
    Lid sinds:
    1 September 2010

    De speedster heeft dan wel weinig vermogen, maar ook weinig gewicht, dus minder belastingen, minder verbruik en zit even snel aan 100 dan de GT ;)

    #17729657
    smileyspeedster
    Deelnemer
    • Topics 7
    • Reacties 330
    Lid sinds:
    10 October 2010

    @2000 wrote:

    @RISL wrote:

    @2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.

    Nee, want voor ik het weet heb ik weer een compleet project, en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee

    Die SC conversies kunnen in een weekend gedaan worden.
    Alles is al ver uitgekristaliseerd daarvoor.

    Omdat het ding zo licht is, stap je na die conversie wel in de performance territoria van de supercars.

    Voor je beeldvorming:
    Audi R8 V10 = 330 pk per ton
    Porsche 997 GT2 = 324 pk per ton
    Speedster Stage II sc = 307 pk per ton
    Nissan GT-R = 275 pk per ton

    En dan is er intern niks veranderd aan dat saaie vectra blok. Alleen een supercharger opgeschroefd :agent

    #17729658
    kadettgte@freeler.nl
    Deelnemer
    • Topics 79
    • Reacties 1325
    Lid sinds:
    13 March 2005

    :thumb :thumb 06/2001..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.