Speakers in Zafira A OPC 2003

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Speakers in Zafira A OPC 2003

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256787
    erve156
      Lid sinds:
      25 September 2004

      Kan iemand me vertellen wat voor speakers er in een zafira A OPC uit 2003 zitten (dus Vermogen en type) , zowel voor voor als achter?

      Iemand verder tips om andere goede speakers in te bouwen die redelijk wat kick bass geven.

      Dan nog een vraag hoe zo goed mogelijk een versterker in te bouwen….wie heeft tips of sites waar dit voor een zafita al is gedaan.. Thanx

      #18123950
      tijgetje57
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2004

        voorin zit er 16/17 cm speakers, vermogen mij niet bekend uitvoering karton
        achterin weet ik niet zeker, 16/17 of 13 cm.

        Wat je erin kan zetten betreft een mooie composet.

        Mijn smaak viel op Dynaudio. Maar er zijn merken die ook goed klinken zoals Hifonics, Ground Zero, MTX, Focal.

        Laat merken zoals Boschmann en het Kijkshop huismerk maar liggen, want dan ben je beter af met origineel.

        Versterkerset kun je plaatsen als je bijvoorbeeld een stoel van de laatste zitrij verwijderd of op de achterzitting van de 2 zitrij. Echter zit het bij de achterzitting in het zicht en kun je gauw iets kwijt zijn in deze maatschappij.

        #18123951
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          Heb je daar foto’s van tijgetje? Is mooi spul dynaudio :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.