Speakermaat

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Speakermaat

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207451
    Koen_Vectra
      Lid sinds:
      5 August 2008

      Kan iemand mij de speakermaten geven van een Vectra B uit 2000? Kan het nl. niet vinden.
      En hoe is de sound van de originele speakers? Composet is makkelijk in te bouwen als ik het goed zag in de deuren?

      #17419091
      Vec Station
        Lid sinds:
        23 December 2007

        In de voorportieren van een vectra zitten 16,5 cm speakers, let op, hier moeten wel verloopringen tussen, om de speaker verder naar voor te krijgen ivm raam.

        Achterportieren zitten 13 cm speakers, deze kan je er zo in schroeven.

        De originele speakers klinken zeker niet slecht, maar op hoger volume gaan ze vervormen.

        Composets zijn idd makkelijk in te bouwen, en tweeters passen op de originele plaatsen in het portier.

        #17419092
        Koen_Vectra
          Lid sinds:
          5 August 2008

          Bedankt voor de info! Kan ik mijn eigen composet weer inbouwen.

          Die verloopringen, zijn dat diegene wat hier vermeld staan als eerste?

          #17419093
          Vec Station
            Lid sinds:
            23 December 2007

            yep dat zijn ze, de rechtsboven zijn die voor de achterportieren mocht je erg diepe speakers hebben, maar ik heb er geen problemen mee zonder ringen.

            in deze ringen kan je gewoon elke 16,5 cm composet bouwen, is een universele maat.

            #17419094
            Koen_Vectra
              Lid sinds:
              5 August 2008

              origineel gepost door Vec Station
              yep dat zijn ze, de rechtsboven zijn die voor de achterportieren mocht je erg diepe speakers hebben, maar ik heb er geen problemen mee zonder ringen.

              in deze ringen kan je gewoon elke 16,5 cm composet bouwen, is een universele maat.

              Great, tnx! :thumbup

              #17419095
              Koen_Vectra
                Lid sinds:
                5 August 2008

                Om even hier op terug te komen. Speakers met een inbouwdiepte van 78mm moet geen probleem zijn met die ringen?

                Betreft deze speakers:
                http://www.autoradionavigatie.nl/product_info.php?cPath=10020_1119_51&products_id=17914&osCsid=5fcfef713115b17107dd9334d3dfbdad

                #17419096
                Koen_Vectra
                  Lid sinds:
                  5 August 2008

                  Niemand?

                  #17419097
                  Vec Station
                    Lid sinds:
                    23 December 2007

                    Passend zijn ze altijd te maken natuurlijk, maar of het met die standaart geleverde ringen gaat weet ik niet.

                    montage is geen probleem, alleen zit je met je raam, als deze open gaat, kan hij aan de achterkant tegen je speaker aan komen.

                    kwestie van even je portier open halen, raam open, en meten wat de afstand is van het metaal tot je raam, dan de dikte van de ring erbij optellen, en je weet wat je max kwijt kan qua inbouwdiepte in je portieren.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.