Spanningsregelaar dashbord Frontera 3.2 V6 bj 2000??

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) Spanningsregelaar dashbord Frontera 3.2 V6 bj 2000??

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255138
    Iznogood
      Lid sinds:
      5 February 2013

      Hallo,

      Ten eerste wil ik me even voorstellen. ik ben Richard en rijdt al jaren Frontera (1e was een sport 2.0, 2e een 2.2 wagon en nu een Frontera 3.2 tussendoor een Jeep 4.0 High en later een Jeep 5.9I. +++ 4×4 4 ever.

      Ik ben aan het zoeken geweest op het forum want ik heb (zoals na blijkt velen) een probleem met de teller groep, uitval benzinemeter, kilometerteller etc .. Ik kan alleen de oplossing “opsturen” naar AC of een nader revisiebedrijf vinden. ;) Nu weet ik uit het verleden dat de spanningsregelaar achter op de teller groep bij (mijn Opel senator) het probleem was. Heeft de Frontera ook een regelaar achter op het de teller groep? Wie weet dit of heeft eens één vervangen?

      bvd,

      Richard

      #18103661
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Frontera heeft geen Spannings regelaar achterop..

        alles word geregeld vanuit een Chip (Eeprom)..

        tijden veranderen!!

        Willem

        #18103662
        Iznogood
          Lid sinds:
          5 February 2013

          Ik word te oud ……th nX dus opsturen of andere halen is de enige optie? :0 (

          #18103663
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            helaas wel ja…

            en ja, het is een kwaal van deze Frontera’s en deze tellers gebruikt zijn dacht ik zo’n beetje met uitsterven bedreigd..

            Succes in ieder geval.

            Willem

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.