Goedemorgen allen,
Ik heb al enige tijd een hardnekkige storing die de garage telkens maar “tijdelijk” kan oplossen. Ik zeg tijdelijk omdat de storing steeds terug blijft komen, telkens denkt de garage dat het opgelost is, maar zoals de foto’s uitwijzen, is dit niet het geval. Nu begin ik natuurlijk te denken dat de garage geen idee heeft hoe dit voorgoed op te lossen. Het betreft geen opel-garage, dat wil ik pas doen als aller laatste simpel weg voor de kosten.
De garage heeft mij uitgelegd dat het onder de stoel bevind en dat de storing telkens wijst op de airbag aan de bestuurderskant, ze vermelden hierbij dat het telkens om een loscontactje gaat, deze hebben ze 2x toe proberen te verhelpen. Het kan goed zijn dat het daadwerkelijk om een loscontactje betreft en dat daarom dus logisch is dat de storing terug blijft komen steeds een week nadat ik bij de garage ben geweest. Mijn vraag is echter is dit zelf makkelijk te verhelpen en/of makkelijk bij kunt komen zonder dat ik de halve auto uit elkaar heb. :rolling:
Alvast bedankt