Sotring airbag/gordelspanner

Forumindex Forums Modellen Corsa Sotring airbag/gordelspanner

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362855
    Maickd88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 May 2013

      Goedemorgen allen,

       

      Ik heb al enige tijd een hardnekkige storing die de garage telkens maar “tijdelijk” kan oplossen. Ik zeg tijdelijk omdat de storing steeds terug blijft komen, telkens denkt de garage dat het opgelost is, maar zoals de foto’s uitwijzen, is dit niet het geval. Nu begin ik natuurlijk te denken dat de garage geen idee heeft hoe dit voorgoed op te lossen. Het betreft geen opel-garage, dat wil ik pas doen als aller laatste simpel weg voor de kosten.

      De garage heeft mij uitgelegd dat het onder de stoel bevind en dat de storing telkens wijst op de airbag aan de bestuurderskant, ze vermelden hierbij dat het telkens om een loscontactje gaat, deze hebben ze 2x toe proberen te verhelpen. Het kan goed zijn dat het daadwerkelijk om een loscontactje betreft en dat daarom dus logisch is dat de storing terug blijft komen steeds een week nadat ik bij de garage ben geweest. Mijn vraag is echter is dit zelf makkelijk te verhelpen en/of makkelijk bij kunt komen zonder dat ik de halve auto uit elkaar heb. :rolling:

       

      Alvast bedanktmiddenconsole lampjedashboard lampje

      #18362856
      richardschaeks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2008

        Is dat niet een te hoge weerstandswaarde in de kabel die door de stoel loopt gewoon? Me vectra had die ook ooit 2001 model wel, kabeltje van 12 euro vervangen en opgelost

        #18362857
        Maickd88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 May 2013

          [quote quote=18362856]Is dat niet een te hoge weerstandswaarde in de kabel die door de stoel loopt gewoon? Me vectra had die ook ooit 2001 model wel, kabeltje van 12 euro vervangen en opgelost[/quote]

          Ik heb geen idee eigenlijk, daar is mij niks over bekend en/of gezegd door de garage denk ook eerlijk gezegd niet dat ze hebben gekeken naar de waardes?

          En om wat voor kabels hebben we het dan, gewoon simpel stroomkabeltje?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.