snelheidssignaal?? vectra c gts

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum snelheidssignaal?? vectra c gts

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214658
    CALIBRA4x4TURBO
      Lid sinds:
      4 November 2009

      Hey heb sinds kort een vectra c gts en wil nu mijn radio overbouwen pioneer/dvd navigatie/bluetooth/klapscherm, het meeste is plug en play, maar er is 1 roze kabeltje en dat is voor je snelheids signaal van de navigatie! Deze moet ik aan sluiten op het snelheids signaal van de auto! Weet iemand waar ik deze kan vinden en is deze ook toevallig ook roze en staat het er op aangegeven? alvast bedankt!

      #17558197
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        zit als het goed is in je ISO stekker
        welke stekker heb jij erin zitten?
        Die uit 3 delen bestaat (36 polig)
        of een groot vierkant blok?

        #17558198
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          staat in de How-to in ICE:

          meervoudige stekker tegen linker A-stijl positie 43 blauw/rood, PULL-UP of radio ISO-stekker positie 5 blauw/rood, PULL-UP of radio Quadlock-stekker positie 37 blauw/rood, PULL-UP of met gebruik van B2S: zie CAN Highspeed/CAN Lowspeed

          dat maak ik niet voor niks he !

          :jerry

          #17558199
          sw_reijnders
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 October 2005

            voor als je niet weet wat Pin 5 is op je ISO stekker ;)

            http://members.home.nl/opeltje/RADIOSTEKKER.htm
            Daar staan de plaatjes bij de praatjes

            succes

            #17558200
            RonaldH
              Lid sinds:
              30 June 2004

              normaal iso in een vectraC ??????????????????????

              zit mini iso in hoor :angel

              :D

              en de geschakelde plus in de radio stekker is eigenlijk niet voor voedingen van aftermarket radio’s te gebruiken.
              enkeld voor CAN BUS radio’s als aanstuurcontact.

              een harde gesch.plus dus even zelf trekken

              #17558201
              sw_reijnders
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 October 2005

                ja . . . zijn de eerste C1’s niet met 36 polig uitgerust?

                die met de NCDC 2013/2015 en NCDR 2011

                #17558202
                RonaldH
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  volgens mij ook wel,maar ik ben ze bijna nooit tegengekomen.

                  maar als calibra4x4turbo even vermeld wat hij heeft dan komen we er uit :thumbup

                  #17558203
                  Opel4all
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 August 2006

                    origineel gepost door sw_reijnders
                    ja . . . zijn de eerste C1’s niet met 36 polig uitgerust?

                    die met de NCDC 2013/2015 en NCDR 2011

                    Hallo,

                    Ja deze zijn allemaal 36 polig.

                    Groetjes, Joche

                    #17558204
                    CALIBRA4x4TURBO
                      Lid sinds:
                      4 November 2009

                      Hey nou hij heeft eerst in mijn calibra gezeten maar nu is hij eruit maar die stekker past natuurlijk niet meer, nu wilde ik weten of je die roze snelheid signaal kabel ook apart moet aansluiten ergens?? Maar ik had bij een autozaak zo.n nieuwe iso stekker besteld en een stuurwielinterface want wil mijn stuurbediening niet kwijt, maar nu belden ze mij op dat ze hem hadden en dat was alles in 1 geloof ik dat hij zei! Kan dat?/ En je iso stekker en je stuurwielinterface, en je snelheids signaal! Alleen moets je die van je navigatiekast dat roze kabeltje nog wel op je isi stekker aansluiten maar je hoefde niet meer een kabel te trekken zei hij! Klopt dat dan? Dus met 1 stekker zou nu en je snelheid op de navigatie jet doen en je stuurbediening ook gelijk + dat het ook gelijk je iso stekker is! Is die stekker dan 36 polig?? ja moet hem nog ophalen die stekker dus…… O ja en heb nog niet gekeken hoe het met die originele opel radio zit want heb hem er nog niet uitgehaald!!

                      #17558205
                      RonaldH
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        je hebt een CanBus stuurwielinterface gekocht

                        erg verstandig,deze interface maakt naast je stuurbediening ook je snelheids signaal.

                        wellicht zitten er nog meer signalen op,verlichting,achteruit,handrem.

                        en uiteraard je geschakelde plus.

                        #17558206
                        CALIBRA4x4TURBO
                          Lid sinds:
                          4 November 2009

                          nou stekker opgehaald zaterdag alles overgebouwd kabels enz navigatiekast,wisselaar alles netjes weggewerkt pas die stekker niet toch blijkbaar een verkeerde meegegeven in de winkkel hij past wel op de pioneerradio, alleen hij past niet op de stekkers van de vectra dus ik langsgeweest nu zouden ze een andere bestellen. Schiet niet op donderdag misschien binnen, maar ja…. weer maar afwachten dan! Dure stekker trouwens 80 euro maar ja als het goed is zou dan straks je stuurbediening,snelheidssignaal het allemaal zo moeten doen? We zullen het wel zien… ja er zaten meer functies op ja handrem maar die laat ik uit anders kan er je als er iemand zou meerijden en die weil een dvd kijken kan je alleen kijken als hij op de handrem, staat of als je muziekdvd heb is wel leuk dan dat je de clip zie, en ja achteruit als je dan rijdt gaat je navigatie ook mee. Ja je kan ze ook voor 30 euro hebben he die stekkers maar ja dan mis je wel al deze functies! Wel zonder dat als je dan stuurbediening heb en het dan niet meer kan gebruiken! Nou we wachten het weer af voorlpoig zal t wel effe duren want ga weekend weg en dan komt kerst en nieuwjaar dus….. maar alvast bedankt jullie tot zover voor de informatie!!

                          #17558207
                          CALIBRA4x4TURBO
                            Lid sinds:
                            4 November 2009

                            Nou hij zou 6 januari binnen komen pfftt… lang wachten niet normaal maar hoorde nou weer dat hij nu maar 45 euro kost i.p.v. 80 scheelt toch weer wat! Bijna een dakspoiler

                            #17558208
                            CALIBRA4x4TURBO
                              Lid sinds:
                              4 November 2009

                              Hey heb eindelijk die …………….:fy1 stekker binnen voor mijn pioneer! Hij doet het wel, maarrrr doet de stuur bediening het niet! Het is een pioneer avic-x1 bt/navigatie! Dus vanuit de vectra komt die blauwe stekker met 3 blokken daarvan gaan er 2 in die stekker die weer je radio in gaat dus 1 blauw blokje blijft over ,hun zeggen dat dat voor je display is waar ook je boordcomputergegevens staam en je graden van de climate control het aangeeft! Dus die vervalt en is oke! En in je radio gaan dan 2 normale iso stekkertjes 1 bruine en 1 zwarte en dan zat er nog 1 kastje voor de stuurbediening met een klikstekkertje en dat moet achter in de radio! Alles werkt behalve de stuurbediening! Hun zeggen kapotte zekering in de vectra van de radio maar die is gewoon goed!!!! Ze hebben wel doorgemeten en er staat stroom op dus moet het een kapotte zekering zijn volgens hun maar die is echt gewoon heel die zekering! Zekering 1 is het bij vectra van 20 ampere! Wat kan er dan fout zijn!??? heeft iemand hier een ander radio erin van pioneer met nog steeds de originele stuurbediening?? mijn opel radio was een CDR 2005 cd speler! Weet iemand dit??? wordt er moedeloos van zo lang wachten en dan nog niet alles doen!:argue

                              #17558209
                              CALIBRA4x4TURBO
                                Lid sinds:
                                4 November 2009

                                Hey heeft er hier wel eigenlijk iemand een vectra c gts met stuurbediening en een andere radio dan erin??? Of ben ik de enige die dat wil?? Nu beweren ze weer dat het niet kan in die auto op een pioneer!! Terwijl op die pioneer avic/x1 bt dvd navigatie wel uitgangen er voor zitten voor stuurwielinterface! Als iemand hier een vectra heeft met andere radio erin van pioneer t liefst, en nog stuurbedienig heeft laat me effe wat weten welke stekker je dan hebt gehad/of besteld!! Zit al 2 maanden te wachten nu! bedankt….

                                #17558210
                                RonaldH
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118394&page=1#pid1566443

                                  les maar door , staat er allemaal in

                                  (laatste posts)

                                  #17558211
                                  CALIBRA4x4TURBO
                                    Lid sinds:
                                    4 November 2009

                                    Thanks ben er mee bezig….

                                    #17558212
                                    RonaldH
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      wat voor interface heb je nu???

                                      merk / type ?

                                      #17558213
                                      CALIBRA4x4TURBO
                                        Lid sinds:
                                        4 November 2009

                                        ja die interface pioneer ligt nu bij de audiozaak want ze zouden een nieuwe bestellen omdat ze misschien vermoeden dat hij stuk was dus heb hem nu niet dus kan je het niet zeggen, maar die link van jou die je me gaf heb ik bekeken en evert heeft dit dus ook een keer gevraagd heb het bekeken en hij zei dat hij er 1 had gevonden van pioneer deze nl:CA-R-PI.151 deze is hetzelfde als de mijne dus die zal het ook wel zijn dan ja ligt nu bij die autozaak dus maar alles werkt behalve de stuurbediening niet! Nu gaan we kijken of misschien dat zwarte kastje stuk is?? Of wat denk jij dan?

                                      18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.