sluiting in g3 instalatie?

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen sluiting in g3 instalatie?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210987
    doorrijder
      Lid sinds:
      28 July 2009

      Hallo,ik heb een vectra met een g3 koltec lpg instalatie en rij er al 10 jaar mee maar nu heb ik een electrisch probleem .
      twee draden blauw en blauw/wit die uit de relais komen achter het handschoen kastje [drie relais van g3 instalatie]smelten dus weg.
      deze gaan onder de motorkap en worden op een rode en een rood/bruine draad aangesloten in de kabelboom die net onder mijn hepa filter zit
      auto loopt als een zonnetje na dat ik de verdamper boegies en draden vernieuwd heb maar als hij afgekoeld is dan krijg ik hem niet meer aan de praat.en dan worden die draden weer zo warm dat ik ze afkoppel en de rode draad doorkoppel en op bezine start. dit werkt wel goed?
      mijn vraag is:
      wat doen die draden en kan het zijn dat de relais kapot zijn ?
      schakeld dit niet de bezine pomp?
      mvg gerard

      #17504516
      Van het Ende Customs
        Lid sinds:
        1 April 2008

        pomp wordt niet onderbroken.
        deze draden onderbreken de benzine injectoren ( uit mijn hoofd)
        ik zal komende week ff kijken voor een schema.
        als je een faxnr hebt kan ik u deze (indien aanwezig) faxen.

        mvg,
        John

        PS: kom je alleen op t forum om je vraag te stellen of stel je je ook even voor in het daarvoor bedoelde topic

        #17504517
        dopke
          Lid sinds:
          14 May 2007

          PS: kom je alleen op t forum om je vraag te stellen of stel je je ook even voor in het daarvoor bedoelde topic [/quote]

          en ja hoor we hebben weer een eendags vlinder … !

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.