Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › sleutelblunders?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 april 2014 om 20:12 #17730286
Met een ratel jezelf voor je bek slaan
30 april 2014 om 20:55 #17730287Ooit een oliekoeler met adapterplaat geplaats bij een A Corsa nadat ik de straat uit stuurde ging er een lampje bij mij branden en op het dashboard van de Corsa Whahaha lol was het oliefilter vergeten terug te plaatsen :swear
30 april 2014 om 21:01 #17730288Maandagmorgenblooper….
inbusstopje willen in korten omdat ie net niet vergenoeg het inlaatkanaal in kwam. (het oog wil ook wat)
hij was mooi op maat, maar verrek…..wel lek.Moggehhh :ass
30 april 2014 om 21:05 #17730289of deze had een klant met een gat in de carterpan smorgens nog met slaperige kop
{ ik zal de auto even op de brug rijden} :swear dat koste mij dus een andere motor :(van je blunders leer je heb dit nooooit meer gehad
30 april 2014 om 21:13 #17730290Koppelingspedaal aan de kant duwen om draadjes bij de pedalen te kunnen bekijken, pedaal schiet los met het hoofd er nog bij. De tandarts zei bij controle dat mn voortand nog recht zat…
30 april 2014 om 21:17 #17730291@david85 wrote:
of deze had een klant met een gat in de carterpan smorgens nog met slaperige kop
{ ik zal de auto even op de brug rijden} :swear dat koste mij dus een andere motor :(van je blunders leer je heb dit nooooit meer gehad
Aiiii, das zuur.
Dat overkwam mijn oud collega met een Alpine v8….
Olielekkage werd er verteld….
ze hadden beter gelijk kunnen zeggen dat het carterpannetje aan diggelen was.Enige wat ik buiten hoorde was een rikketikketik geluid :jerry
30 april 2014 om 22:18 #17730292aa die doet ook zeer
ik hoorde dat dus ook maar net als velen te laat :D
30 april 2014 om 22:19 #17730293of een boutje oid ergens oplassen en dan ff voelen of die vast zit
1 mei 2014 om 07:18 #17730294@johanhummer9 wrote:
of een boutje oid ergens oplassen en dan ff voelen of die vast zit
Dit is heeel herkenbaar, al 3x gehad dit weekend :hmmz
1 mei 2014 om 07:25 #17730295Draadboom aan het solderen zijn, dan even blind voelen waar je je soldeerbout ook weer had liggen.
Of even iets demonteren, wegleggen op de auto, dan vergeten rondje rijden en denken waar had ik dat ook alweer gelaten?1 mei 2014 om 07:33 #17730296durf het bijna niet te zeggen, dit is al hel wat jaren geleden zo rond 1986. De D-kadett van mijn ouders kon niet afgetankt worden. Ze konden er steeds maar een paar liter benzine bij gooien.
Ik dacht het zal de vlotter wel zijn. Ik de auto op de krik en op pootjes, kloppen tegen de tank. Overal het zelfde geluid. Tank moet er maar onder uit om bij de vlotter te komen.
Dus slang los, tank los en met het zakken van de tank liep deze leeg. Wat bleek…….hij zat helemaal vol.
Al deze benzine over me heen op straat, gelukkig hadden we nog geen milieu-politie hahahaha.Voortaan maar eerst via de slang controleren, en de vlotter vervangen via de boven kant.
(en een andere, doe nooit het doekje waarmee je je handen schoonmaakt op het moment dat de auto naar de sloperij gaat in die zelfde auto gooien. Twee dagen later kwam ik erachter dat mijn ring die ik kwijt was en die nergens gevonden kon worden in die auto moest liggen. Gelukkig was de auto nog niet verwerkt en vond ik mijn ring terug).
2 mei 2014 om 21:21 #17730297Vandaag:
klein beurtje van een seat leon.
oliefilter vv (was zon vaste/hele van ijzer) nieuw filter geplaats , beetje olie erbij.
Me baas stond voor de auto , ik dat ding starten om daarna de olie goed te kunnen pijlen , me baas in 1 keer ; “UIT UIT UIT”, ik kijk onder de auto ligt er een liter of 1-2 olie onder de auto :swear :swear
wat bleek zat de oude rubberen ring nog op het blok dus hij dichte totaal NIET af.2 mei 2014 om 21:31 #17730298@johanhummer9 wrote:
Vandaag:
klein beurtje van een seat leon.
oliefilter vv (was zon vaste/hele van ijzer) nieuw filter geplaats , beetje olie erbij.
Me baas stond voor de auto , ik dat ding starten om daarna de olie goed te kunnen pijlen , me baas in 1 keer ; “UIT UIT UIT”, ik kijk onder de auto ligt er een liter of 1-2 olie onder de auto :swear :swear
wat bleek zat de oude rubberen ring nog op het blok dus hij dichte totaal NIET af.Ook herkenbaar, dat ik pas begon bij de renault paar jaar terug een renault premium(vrachtwagen) met een beurt ik filters v.v(3x) Alles afgevuld ik dat ding starten stap eruit ik denk wat hoor ik nou zeek er ook al een aantal liters uit een filter.
2 mei 2014 om 21:33 #17730299@Opeltje17 wrote:
@johanhummer9 wrote:
Vandaag:
klein beurtje van een seat leon.
oliefilter vv (was zon vaste/hele van ijzer) nieuw filter geplaats , beetje olie erbij.
Me baas stond voor de auto , ik dat ding starten om daarna de olie goed te kunnen pijlen , me baas in 1 keer ; “UIT UIT UIT”, ik kijk onder de auto ligt er een liter of 1-2 olie onder de auto :swear :swear
wat bleek zat de oude rubberen ring nog op het blok dus hij dichte totaal NIET af.Ook herkenbaar, dat ik pas begon bij de renault paar jaar terug een renault premium(vrachtwagen) met een beurt ik filters v.v(3x) Alles afgevuld ik dat ding starten stap eruit ik denk wat hoor ik nou zeek er ook al een aantal liters uit een filter.
heel vervelend ja , geeft altijd zon k*tzooi
3 mei 2014 om 06:18 #17730300klein stukje ergens af slijpen in de bankschroef, en dan valt dat hete kleine stukje natuurlijk precies bij de klomp in.
of las spetters in de klomp.3 mei 2014 om 08:51 #17730301Collega van mij die ook bij de clubgarage zit ging effe een gescheurde ashoes van zijn Civic vti vervangen. Kreeg zijn fuseekogel naderhand niet meer vast, want had er zo veel druk op gezet dat het draad op de plek waar de splitpen er door moet was uitgezet. Dacht dat hij zo wel naar huis kon rijden, maar zoals je al verwacht, haalde hij het niet eens om van de brug af te rijden… :sleeping
Avond erna ging ik hem maar even ‘helpen’, en na alles bijna weer op zijn plek te hebben kwam ik er achter dat hij ook alle kasteelmoeren er zo af had gedraaid, zonder de splitpennen er uit te halen, dus kon nog boren ook. Sommige mensen hebben nog wat te leren… :sleeping
Het resultaat van zijn actie dag 1. Uiteindelijk moeten opkrikken en met een hondje er onder hem weg geduwd op een parkeerplek:
:cry :cry :cry
3 mei 2014 om 10:28 #17730302even een wagen opstarten met startkabels, en de klemmen tegen elkaar aan laten vallen, die kabels smeulden echt weg!
3 mei 2014 om 10:37 #17730303Wagen geen opdonder gehad? De auto’s van nu kunnen daar niet tegen
3 mei 2014 om 17:38 #17730304@soepkiepe wrote:
klein stukje ergens af slijpen in de bankschroef, en dan valt dat hete kleine stukje natuurlijk precies bij de klomp in.
of las spetters in de klomp.idd ook al diverse keren mee gemaakt :swear
3 mei 2014 om 17:47 #17730305ooi op stage al eens nieuwe bedrading aangelegd bij een vrachtwagen, dit was op hoogte dus ik moest op zo’n keukentrapje staan. helaas de bedrading door de beugel van het trapje aangelegd :sleeping tsja dan kun je nog een keer
3 mei 2014 om 17:49 #17730306op m’n werk al eens meegemaakt tijdens een revisie dat iemand mm en cm door elkaar haalde bij het bestellen van een as :D :D dat ging echt niet passen haha
3 mei 2014 om 19:03 #17730307@Tiedo wrote:
op m’n werk al eens meegemaakt tijdens een revisie dat iemand mm en cm door elkaar haalde bij het bestellen van een as :D :D dat ging echt niet passen haha
Hahah! Dat doet me denken aan een keer dat een collega wattenstaafjes dacht per stuk te bestellen, terwijl het pakjes van 100 waren. We vonden het al vedacht dat er een fax binnen kwam met het aantal dat in backorder stond. En toen kwamen de eerste pallets binnen!! Gelukkig hebben we wat in backorder stond nog kunnen afzeggen…
30 mei 2014 om 17:13 #17730309Toen ik nog monteur was.. Ja geloof het ofniet.. Schaam me diep.. Van een renault master de koppeling vervangen.. Nouja voor de koffie bak er al af.. Denk hop drukgroep gelijk los..
Wil nieuwe drukgroep erop zetten.. Zie ik wat beschadigingen op het vliegwiel.. Dus ik hou de drukgroep vast en leg de plaat ff naast me op de werkbank.. Kijk ff met lamp..was dus niks.. Afijn baast roept koffie mannen.. Ik zeg ja ff drukgroep erop.. Kom eraan…
En dan met het bijvullen van de bakolie die plaat zien liggen…
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalkj
30 mei 2014 om 17:30 #17730310@TheFist wrote:
Toen ik nog monteur was.. Ja geloof het ofniet.. Schaam me diep.. Van een renault master de koppeling vervangen.. Nouja voor de koffie bak er al af.. Denk hop drukgroep gelijk los..
Wil nieuwe drukgroep erop zetten.. Zie ik wat beschadigingen op het vliegwiel.. Dus ik hou de drukgroep vast en leg de plaat ff naast me op de werkbank.. Kijk ff met lamp..was dus niks.. Afijn baast roept koffie mannen.. Ik zeg ja ff drukgroep erop.. Kom eraan…
En dan met het bijvullen van de bakolie die plaat zien liggen…
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalkj
Tja lullig idd, moet er maandag ééntje doen van een master zal erop letten :D
Het enige voordeel met monteren is dat je bak er zo makkelijk tegenaan gaat :jerry
30 mei 2014 om 20:42 #17730308Ja.. Achteraf denk ik ook bij mezelf.. What tha hell was ik aan het doen.. Ik bedoel.. Iedere stomme idioot merkt dat er geen plaat tusse zit.. Ik deed toen soms 6 van die dingen in de week.. En dan gewoon niet merken.. Maar dat is ook misschien dan weer het gevaar van op de automatische piloot dingen doen..
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalkj
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.