Sleutel solderen

Forumindex Forums Modellen Astra Sleutel solderen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273447
    Raider
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 September 2015

      Hey,

      de afstandsbediening van mijn Astra G begon opeens wat te haperen dus besloten hem uitelkaar te halen om het batterijtje te vervangen. Helaas brak het gedeelte waar het batterijtje inzit van de printplaat af (vaker voorkomend probleem blijkbaar). Zag ook dat het bovenste stukje behoorlijk gecorrodeerd is.
      Nu ben ik op zoek naar een bedrijf of iemand in Groningen die het voor mij opnieuw wil solderen. Als ik het houdertje goed op de printplaat houd en de knopjes indruk, gaat het lampje gewoon aan.
      Opel wilde het niet doen omdat het te ‘priegel werk’ is en moest ik maar een nieuwe sleutel bestellen..
      Heb wel een soldeerbout, maar dat is een vrij dikke en dat durf ik niet aan.

      Heeft iemand een idee (of biedt iemand zich aan?)

      #18295587
      Raider
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2015

        Vooralsnog opgelost. Heb het houdertje goed op de printplaat gedrukt en het bovenste stukje vastgelijmd aan de behuizing (komt precies tegen elkaar aan). Tot nu toe werkt het nog goed!

        #18295588
        marijnl1988
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 January 2012

          Ik kan hem wel voor je solderen…

          Ik heb alleen je sleutel nodig dan of je moet langs komen ( woon in twello )

          #18295589
          Raider
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2015

            Ah, fijn dat je me kan helpen. Tot nu toe werkt de afstandsbediening nog perfect, maar mocht hij het toch nog weer begeven dan zal ik je even een PB’tje sturen!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.