sleutel past niet

Forumindex Forums Modellen Astra sleutel past niet

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254095
    red-bull
      Lid sinds:
      30 June 2004

      hallo,

      een vriend van mij heeft een jaar geleden een astra g gekocht met cv en alarm.

      nu was de batterij van de afstandbediening leeg en moest er handmatig geopend worden en dan met de alarm sleutel het alarm uitzetten .

      maar daarmee kwam hij er achter dat de sleutel niet in zijn deurslot/achterklep past….ook de reserve sleutel niet! :swear

      nu wel de auto weer los gekregen met een nieuwe batterij in de sleutel , maar als die leeg is kan je dus niet in de auto komen…

      het idee is dus dat er ooit een ander contactslot in is gezet met daarbij 2 sleutels en de originele nooit bij de auto gegeven zijn met inruil vorige eigenaar.

      dus nu de vraag : kan je een slot bij laten maken die hetzelfde is als contact en die in de deur zetten???? de achterklep hoeft dan niet perse.

      en wat zou zo’n geintje kosten??

      mvrg Rob

      #18090301
      peter86
        Lid sinds:
        27 December 2012

        dit gaat vaak/of nooit, sleutels worden altijd cilinder geleverd.
        Hij zal waarschijnlijk een nieuwe slotenset moeten kopen.

        het broetje van mijn vrouw heeft vorige maand het zelfde gehad met zijn astra g hatchback, hij heeft 200,- euro betaald incl inlezen van de nieuwe sleutel.

        #18090302
        peter86
          Lid sinds:
          27 December 2012

          vaak niet/nooit moest daar staan :???:

          #18090303
          marijnl1988
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 January 2012

            Klopt 200 euro dit grapje heb ik namelijk ook gehad 7 maanden geleden…
            Ze kunnen je slot cillinder gewoon maken hor
            Ik heb nu 3 sleutels bij mijn auto
            Cillinder was geknapt is een kwaal van opel astra g…
            Via opel dealer nieuwe laten maken

            #18090304
            Blue-Dragon
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 July 2006

              Kan je beter een complete set kopen, staan geregeld te koop op marktplaats voor +/- 70euro.
              http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m628721554-slotenset-met-sleutel-opel-astra-g-combi-1-7-dtl-1999.html?c=dc19031229f6638c93974e145c5889d4&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

              Moet je niet vergeten om de transponder uit de oude sleutel te halen.

              #18090305
              red-bull
                Lid sinds:
                30 June 2004

                hallo,

                hij heeft een setje besteld via de onderdelenlijn 65,-

                is dit makkelijk te vervangen ?

                mvrg Rob

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.