Sleutel opel astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Sleutel opel astra g

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18502690
    Benti
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2022

      Ik heb een nieuwe sleutel laten maken voor mijn astra g van 2002  het is een universele klapsleuten deze is geprogrammeerd op mijn auto en ik kan er men auto ook mee starten maar de afstandsbediening voor de centrale vergrendeling werkt niet als ik de sleutel in de deur steen dan kan ik hem zo wel open doen en sluiten hoe komt dit?

      #18502696
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Ab is anders dan startonderbreker. Moet je beide inleren.

        #18502701
        Benti
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2022

          <p style=”text-align: left;”>Ze hebben dit gedaan met 2 verschillende computers en om te auto te kunnen starten is gelukt maar voor de centrale vergrendeling wilde het niet lukken</p>

          #18502708
          Benti
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2022

            Ze hebben dit gedaan met 2 verschillende computers en om te auto te kunnen starten is gelukt maar voor de centrale vergrendeling wilde het niet lukken

            #18502733
            liviu2004
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2014

              Ja, wij weten niet wat op de auto is gedaan. AB is een andere module dan startonderbreker.

              #18504947
              Corsa_GSi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                CPV programmeren ging toen toch gewoon door sleutel in het contact en op contact zetten en daarna open of dicht indrukken.
                Dan gaat de auto open en dicht en was die geprogrammeerd, althans zo ging het bij me Vectra B.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.