sleutel onderdelen los verkrijgbaar?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen sleutel onderdelen los verkrijgbaar?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208863
    2000
    Moderator
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ik heb een vectra uit 2003 en de rubbertjes van de afstandbediening zijn versleten. Mijn vrouw naar de garage (v.o.d.) en die wist te vertellen dat dit de “oude sleutels” zijn en de rubbertjes niet leverbaar zijn. Gelukkig had hij wel de oplossing, ik kan voor 76 eurie per stuk nieuw a.b. kopen met klapsleutel, natuurlijk zit het programmeren daar niet bij in, want dat kost 27 euries extra :o Wetende dat het programmeren van 2 sleutels 20 sec werk is, vind ik het niet meer dan normaal dat dat bij de prijs in hoort te zitten.
      Nu de vraag: zijn die rubbertjes daadwerkelijk niet los te krijgen, of wordt je gewoon genaait? Mocht ze wel leverbaar zijn, heeft iemand dan het bestelnummer voor me?
      bij voorbaat dank :mad:

      #17466612
      ICE-iceberg
        Lid sinds:
        9 February 2009

        Nee, zijn niet los verkrijgbaar!

        En het oude model sleutel is niet meer te leveren voor de Vectra-C, je krijgt dan idd de klapsleutel.

        Ik krijg er ook vaak vragen over in ons magazijn

        #17466613
        arjontje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 March 2006
          #17466614
          2000
          Moderator
            Lid sinds:
            30 June 2004

            origineel gepost door ICE-iceberg
            Nee, zijn niet los verkrijgbaar!

            En het oude model sleutel is niet meer te leveren voor de Vectra-C, je krijgt dan idd de klapsleutel.

            Ik krijg er ook vaak vragen over in ons magazijn

            Dat vind ik nu echt belachelijk. op één of andere manier weet opel toch altijd weer mijn dag te vergallen.

            origineel gepost door arjontje
            kijk anders hier eens die verkoopt de kapjes wel.

            http://cgi.ebay.nl/VAUXHALL-ASTRA-VECTRA-ZAFIRA-REMOTE-ALARM-KEY-FOB-PAD_W0QQitemZ220286465955QQihZ012QQcategoryZ10404QQtcZphotoQQcmdZViewItem

            He, erg bedankt voor de link, maar ik heb een A.B. met 3 knopjes :mad:

            Hmmmz, net even een ebay sessie gehad, en in engeland zijn de sleutels goed verkrijgbaar voor 17,50 euro, ga er binnenkort maar is 2 bestellen. Heb overigens wel nóg een reden om nooit meer naar de dealer te gaan, vind het gewoon oplichting

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.