sleutel of motor probleem.

Forumindex Forums Modellen Astra sleutel of motor probleem.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217681
    bjornspiering
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2009

      hallo,

      mijn buurvrouw,
      die heeft een opel astra G sport.
      deze kwam vandaag bij mij voor de sleutel deze deed het wel met de CV-afstandsbediening. maar met het starten ging de motor aan en toen weer uit en toen brande/knipperde het motor lampje.
      de andere sleutel deed het wel gewoon.

      wat is het probleem?

      #17618476
      b07
        Lid sinds:
        24 February 2009

        is dat toevallig een reserve sleutel zonder chip erin? het lijkt aan de sleutel te liggen dit symptoom doet zich normaal voor als die de codering chip van de sleutel niet kan lezen .

        #17618477
        bjornspiering
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2009

          oke, dan zou dat het geval wel zijn!
          maar ze gebruiken nu de reserve sleutel als het goed is.
          want had de sleutel open gemaakt en er zat een papiertje in wie de chip klem zette in de sleutel.

          #17618478
          rezz
            Lid sinds:
            30 September 2006

            dan zal het de chip zijn even een nieuwe houder van de sleutel kopen en alles daar in overzetten.

            #17618479
            b07
              Lid sinds:
              24 February 2009

              je kan ook die chip uit de sleutel halen en, de chip met je vinger tegen het gedeelte waar je de sleutel instopt of eromheen houden of plakken om te kijken of die dan wel start en,als die dan ook niet start dan is je chip kapot.

              ik heb mij eigen chip ook uit me sleutel gehaald en op me contact geplakt ,zodat ik ook met sleutels kan rijden waar geen chip in zit het is namelijk een stuk goedkoper om een sleutel bij telaten maken zonder chip erin dat kan je bij elke sleutel boer doen voor een paar euro, dan is het ook niet zoon ramp als je de sleutel is een keer kwijt raakt.

              #17618480
              bjornspiering
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 August 2009

                heb zelf een vermoeden dat het chipje defect is.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.