Sleutel die niet meer om wil ?

Forumindex Forums Modellen Astra Sleutel die niet meer om wil ?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222039
    jan0405
      Lid sinds:
      15 December 2009

      Goede middag, ik stapte net in me auto en ik kreeg me sleutel niet meer draaiend :S hij zat als een huis vast en zelfs niet als ik aan me stuur trok voor stuurslot enzo… maar met geweld is het gelukt? wat houd dat in als je sleutel niet meer wil omdraaien? kan het kwaad? moet er iets vernieuwd worden;)

      alvast bedankt !

      #17682470
      AstraG5
        Lid sinds:
        21 April 2010

        heb er toevallig vandaag ook last van, alleen is het niet met starten maar als ik de auto uitzet wil de sleutel er haast niet uit blijft klem zitten.
        weet ook niet wat dit is

        #17682471
        OPC Turbo
          Lid sinds:
          7 June 2009

          origineel gepost door jan0405
          Goede middag, ik stapte net in me auto en ik kreeg me sleutel niet meer draaiend :S hij zat als een huis vast en zelfs niet als ik aan me stuur trok voor stuurslot enzo… maar met geweld is het gelukt? wat houd dat in als je sleutel niet meer wil omdraaien? kan het kwaad? moet er iets vernieuwd worden;)

          alvast bedankt !

          Ja, je contactslot vervangen tenzij je straks echt problemen wil want er komt een keer dat hij helemaal niet meer wil… ben toevallig een paar maanden geleden meer dan een half uur bezig geweest om een contactslot (voor de laatste keer) gangbaar te krijgen

          origineel gepost door AstraG5
          heb er toevallig vandaag ook last van, alleen is het niet met starten maar als ik de auto uitzet wil de sleutel er haast niet uit blijft klem zitten.
          weet ook niet wat dit is

          Zelfde verhaal als hierboven!

          #17682472
          Famempeters
            Lid sinds:
            8 March 2008

            tja ik denk ook als het zo zwaar gaat overtuig je dat het niet lag dat er spanning op het stuurgedeelte stond . dus wielen vlak en zonder dat er krachten op de stuurstang staan .

            doet hij het dan nog niet lekker ..Vod nieuw contact slot kopen ..oef duur geintje .

            ps inzetten kan je zelf wel hoop dat je de sleutel zenders kan blijven gebruiken ??????? ik heb daar geen idee van .

            BERT

            bert

            #17682473
            adam222
              Lid sinds:
              18 December 2007

              Je contactslot vervangen is een duur grapje.

              Koop eens bij je lokale fietsenboer een busje ABUS slot spray en spray je contactslot in, dat doet wonderen ;)

              Dat is speciaal gemaakt om het slot cilinder te smeren, daar kan echt geen WD40 o.i.d. tegenop :)

              Zoon busje kost maar een paar eurie, dus zeker het proberen waard voor je aan een nieuw contactslot gaat denken.

              #17682474
              jan0405
                Lid sinds:
                15 December 2009

                origineel gepost door adam222
                Je contactslot vervangen is een duur grapje.

                Koop eens bij je lokale fietsenboer een busje ABUS slot spray en spray je contactslot in, dat doet wonderen ;)

                Dat is speciaal gemaakt om het slot cilinder te smeren, daar kan echt geen WD40 o.i.d. tegenop :)

                Zoon busje kost maar een paar eurie, dus zeker het proberen waard voor je aan een nieuw contactslot gaat denken.

                ahh dikke mik zoveel verdien ik niet per maand :D ik verdien het wel maah ik krijg het niet hahaha, ik pak wel beetje grafit poeder :) dat doet meer wonderen. onze opel combo was toen weggesleept door z’n geintje.. zo raar ik doe het altijd rustig…. :S

                #17682475
                OPC Turbo
                  Lid sinds:
                  7 June 2009

                  Een contactslot kan je beter niet smeren met spray… er zijn wel speciale vetten voor te krijgen…

                  Met een spray gaat een contact slot vaak juist kapot van…

                  Je kan als je handig bent ook het slot demonteren en hem vijlen, schoonmaken en lichtelijk invetten met speciaal vet.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.