sleutel agila doet gek

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila sleutel agila doet gek

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238176
    michael007
      Lid sinds:
      13 May 2011

      wij hebben een opel agila van september 2008. Als ik nu de deur open wil maken moet ik de sleutel vlakbij de auto houden voordat hij reageert wat zou dit kunnen zijn (Er zit een nieuwe batterij in).Dan doet hij het bijvoorbeeld 5 keer goed en dan is het weer niks.Als de sleutel kapot zou zijn wat kost dan een nieuwe.

      #17884388
      GRSBK
        Lid sinds:
        12 January 2011

        probeer nogmaals een nieuwe batterij.
        een nieuwe sleutel incl. programmeren ongeveer 150 tot 200 euro
        wil stiekem per dealer nog weleens verschillen.

        maar probeer eerst nogmaals de batterij te vervangen
        daarna kun je er nog voor kiezen de sleutel opnieuw te laten programmeren (ongeveer 30 tot 50 euro per dealer verschillend) een goede dealer wil dit nog wel eens kostenloos doen

        sucses


        Zafi B 2.2/16

        #17884389
        michael007
          Lid sinds:
          13 May 2011

          bedankt voor je antwoord. De sleutel heeft het ongeveer 2 dagen niet goed gedaan en nu doet hij het weer prima ik snap er niks van maar ik vind het wel goed zo.

          #17884390
          michael007
            Lid sinds:
            13 May 2011

            Ik wilde nog even melden dat mijn sleutel probleem is opgelost hij doet het alleen niet bij ons voor het huis dan moet ik de sleutel vlakbij de deur houden.Op andere plekken doet hij het prima zeker 10 tot 15 meter van de auto, dus ik denk dat er bij ons voor het huis iets flink op stoort.

            #17884391
            Cobus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 February 2010

              Ga je nu verhuizen of neem je het voor lief. :lol:

              #17884392
              Cobus
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 February 2010

                Waarschijnlijk zit er bij jou of in de buurt een electrisch apparaat je signaal te storen,
                Dan gaan we uit van zenders zoals bijvoorbeeld een router, radiografisch geschalkelde stopcontacten of andere stoorzenders die via een ferquentie werken.
                Heb je toevallig draadloze apparaten in huis die een continu signaal uitzenden.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.