Slecht starten en inhouden/schokken 3.0 v6

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz Slecht starten en inhouden/schokken 3.0 v6

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272602
    Erwin_dude
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 September 2009

      Heb in mijn astra de 3.0 v6 met 2.5 inlaat gehangen

      Al sinds het begin ook met de c20xe motor start hij soms slecht na lang ronddraaien slaat hij pas aan als je stopt met doorstarten, maar het kan ook zijn dat er een backfire komt en opnieuw moet starten, dit probleem moet haast wel in de auto zitten aangezien de motor verwisselt is…

      Probleem 2 wat zicht nu later voordoet is ernstig inhouden en licht schokken tijdens acceleratie, pas na 4500 touren jankt hij gewoon door,

      Ook dit probleem doet zicht niet altijd even erg voor.. merk weinig verschil met warm of koud blok.

      bobine is vervangen, kabels lijken goed.. iemand nog ideeen?

      Wellicht combinatie van de 2 ..

      #18289381
      christoffel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 June 2015

        Klinkt als iets met de brandstof toevoer. Misschien te weinig druk of verstopt filter kabelbreuk naar pomp.

        Daar zou ik eerst gaan kijken.

        #18289382
        Erwin_dude
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 September 2009

          Was ik morgen idd van plan. . Wellicht troep int filter, zit wel nieuwe tank onder.. brand overgins geen mm lampje

          #18289383
          Erwin_dude
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 September 2009

            Probleem bij starten is verholpen, massakabel naar bak toe was kapot!

            Nu alleen het inhouden nog

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.