Forumindex › Forums › Overige › Wassen, Poetsen en Detailing › signaalrood is inmiddels roze/wit
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 juni 2012 om 22:10 #17250092
Hey mensen,
Astra H GTC die ooit signaalrood was, is inmiddels op o.a. het dak en de motorkap enorm dof uitgeslagen in een roze / witte kleur. Graag wil ik mijn auto te koop gaan zetten, maar wil eerst graag kijken of het mogelijk is om de lak in een betere kleur / staat te krijgen. Ik ben niet van plan om dit zelf te gaan doen, niet omdat ik daar geen zin in heb, maar omdat ik gewoonweg te weinig ervaring heb hiermee.
Zijn er mensen met tips, adresjes, advies?
Alvast bedankt!
Gr. John
30 juni 2012 om 23:35 #18042765er zijn hier heel wat ‘poetsfreaks’ dus ervaring zat. ;)
jeetje! dus zelfs die worden nog roze :(
Ik ken dat wel van alle corsas en kadettjes maar ik had verwacht dat vanaf de astra G, de kleur er toch wel op zou blijven zitten.1 juli 2012 om 06:45 #18042766Polijsten is hier het toverwoord. ;)
Is vast wel een detailler in jouw omgeving te vinden, kijk maar eens op het cc forum.
Desgewenst kan je ook hier terecht. :D1 juli 2012 om 08:07 #18042767Even goed oppoetsen met Re-Nu Glaze, dan komt de kleur wel weer ‘tijdelijk’ tot leven. Poetsen zou ik met de machine doen, met de hand is het haast geen doen..
Als je iets dichter bij woonde kon je zo even langskomen in Almelo.
De dochter van een collega van mij heeft in 2006 een nieuwe Corsa gekocht bij Opel Kamp in rood. Toen is er door de verkoper gezegd dat rode auto’s niet meer verkleuren omdat er nu een laklaag overheen zou zitten. Klopt alleen heeft Opel als één van de weinige autoproducenten nog lang rode auto’s gemaakt die gespoten zijn met Uni lak, dus zonder de beschermende blanke laklaag, vandaar het verkleuren/blken van de lak.
1 juli 2012 om 10:14 #18042768Ik heb een goed adresje voor je in Zeewolde :thumb
Deze man levert topwerk af en is zeer bekend bij de meeste hier ;)Pbtje verstuurd naar jou …
3 juli 2012 om 17:00 #18042769Daar bedoel je Paul (matador) mee denk ik ?
Mocht je bij hem niet slagen dan mag je mij ook wel een pb sturen (ik heb een overdekte locatie in Almere).
Gr. Arjan
3 juli 2012 om 17:03 #18042770@Juffer1 wrote:
Daar bedoel je Paul (matador) mee denk ik ?
Mocht je bij hem niet slagen dan mag je mij ook wel een pb sturen (ik heb een overdekte locatie in Almere).
Gr. Arjan
uiteraard ;)
16 november 2012 om 22:42 #18042771Diesel-olie…. blijft zeker een jaar goed, en dan heb je ‘m vast wel ingeruild in die tijd
16 november 2012 om 22:48 #18042772:kewlpics :kewlpics :kewlpics
ennuhh rob?
verlopen motor olie doet het ook goed kwam ik laats achter bij iemand die ff snel zijn rooie auto wou laten glimmen.
maar beide manier zal ik bij mijn eigen auto dus nooit doen!2 maart 2013 om 13:08 #18042773Heb het zelfde probleem met mijn astra F mijn rood is ook niet zo mooi rood meer ,heb nu bij automat een flesje Sonax Extreme Polish+wax 2 gehaald na het wassen effe poetsen en hij moet weer mooi op kleur wezen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.