Sigarettenaansteker.

Forumindex Forums Modellen Astra Sigarettenaansteker.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374058
    Max Stulen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 November 2019

      Goedemorgen,

      Ik wil graag de sigaretten aansteker vervangen voor een usb oplader met 2 poorten. Als het goed is past hij precies in de ronding van de 12v aansluiting en wou ik die er dus uithalen, nu heb ik het hele bakje eruit kunnen krijgen, stekkers los gehaald. Nu krijg ik alleen met geen mogelijkheid die 12volt stekker eruit, iemand die mij kan uitleggen hoe dit moet en hoe ik dit zonder het te breken eruit kan krijgen haha.

       

      Bedankt voor je hulp.

       

      Opel astra H 2006

      #18374070
      John Vlaming
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2020

        Hi Max,

        Ik heb gewoon de Aukey Autolader gekocht, daar zitten twee USB poorten in die mooi in de sigaretten aansteker vallen. Is bijna vlak af, dus je ziet amper meer dat het een aansteker was.

        https://www.coolblue.nl/product/829093/aukey-cc-s1-autolader-dual-usb-4-8a-zwart.html

         

        #18374071
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          die dingen koop je op e-bay enz voor een paar euro, wellicht liggen ze ook bij de action, zou er niet de moeite voor doen om de 12v eruit te halen

          #18374075
          Max Stulen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 November 2019

            Maar de 12 volt werkt juist heel slecht goed elke keer de stekkers eruit bij elke drempel die ik overga. Omdat hij op een of andere manier niet meer klemt, vandaar ik hem wil omwisselen, een nieuwe heb ik nu al aangeschaft dus ,:)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.