Siemens-VDO CDR2005 aansluiten, en code?

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Siemens-VDO CDR2005 aansluiten, en code?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358340
    ginkelvanmichiel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 April 2007

      Ik wil graag een Siemens-VDO CDR2005 in mijn Agila inbouwen. Deze heeft echter géén Opel Display en alleen maar een klok. Nu heb ik nog een Opel TID liggen, de kabels, en ook een stekker voor achterop de CDR2005. (36-pins).

      Het probleem is dat ik nergens een schema kan vinden wat de pinout is van deze radio, en welke draad ik moet aansluiten op de TID om de boel te laten werken.

      heeft er iemand voor mij:

      – de pinout van de 36-pins stekker

      – de pinout van de 12-pins stekker achterop het TID.

       

      ik heb namelijk alleen een handleiding voor het oude type display met de 10-pins aansluiting…

      #18358353
      ginkelvanmichiel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 April 2007

        \

         

        Gevonden!!

        Alleen vraag ik me af waar die ‘DIAG’ bij pin 12 van de radio (blok c) voor staat. Diagnose?? ‘k herken hem niet in ieder geval. Ik weet ondertussen ook de pinout van de 12-polige aansluiting van de TID, dus dat wordt een kabelboompje maken en de boel aansluiten. En dan hopen dat het werkt…!

        Heeft iemand nog een temperatuursensor over, of weet iemand waar die zit bij een Corsa C? Die staan er wel op de sloop, kan ik ‘m daar uit vissen.

        #18358354
        ginkelvanmichiel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 April 2007

          nog even een vraagje, ik heb nu een cdr2005 liggen, met slede, maar de code is onbekend. nu zit er op de originele bijbehorende slede een sticker met een streepjescode en wat getallen. Nu staat náást die streepjescode een 4-cijferig getal… Zou dat de radiocode kunnen zijn?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.