Side skirts

Forumindex Forums Modellen Astra Side skirts

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266739
    Peter Reedijk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2011

      Ik had ff een vraagje. ik heb vandaag mijn skirts eraf gehaal op ze te spuiten. Maar bij het demonteren zitten er van die (knopjes noem ik het maar) met zo,n pinnetje erin. om de skirt vast te zetten. Al die pinnetje heb ik naar binnen gedrukt. Nu is mijn vraag waar kan ik die knopjes helemaal compleet met pinnetje bestellen of moet ik dan naar de dealer toe?

      #18241073
      jannick1990
        Lid sinds:
        22 June 2014

        kan je zo bestellen in allerlei maten, neem er 1 mee naar een automaterialen zaak in de buurt. ik had hetzelfde bij mijn motorkapverlenger.. zoek even in google op kunststof spreidnagel
        https://www.foerch.nl/productgroup.aspx?g=e9847f45-6a4e-46f0-9781-93a21020c067″ onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18241074
        Shane_Astra_g
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 December 2012

          Makkelijkste is gewoon dealer, daar heb ik die van mij ook gehaald. Zo duur zijn ze niet :agent

          Gr.

          #18241075
          Silence
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 December 2005

            Zodra je je skirts eraf haalt kan je het beste gelijk om nieuwe bevestigingsmaterialen gaan, dus die dopjes met pinnen onder in je skirt en de “klemmen” aan de carroserie.
            Je kan het beste naar de dealer gaan die weet exact hoeveel je van elk nodig hebt en wat je precies nodig hebt.

            #18241076
            Peter Reedijk
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 July 2011

              Hebben ze dat vaak op voorraad liggen of zullen ze dat moeten bestellen?

              #18241077
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Bijna altijd voorraad die dingen..

                #18241078
                Opeltje17
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 January 2012

                  Je moet ze wel nieuw hebben, je drukt namelijk het binnenste pennetje eruit en die vind je niet meer teug.

                  #18241079
                  Silence
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 December 2005

                    Hebben ze meestal op voorraad liggen, de klemmen trek je ook vaak kapot bij het demonteren van je skirts en inderdaad ook de pinnetjes zijn niet meer te hergebruiken.

                    #18241080
                    Peter Reedijk
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 July 2011

                      iedereen bedankt. ik heb inmiddels de pinnetjes en bevestiging strips

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.