side skirts monteren

Forumindex Forums Modellen Astra side skirts monteren

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216488
    robertszone
      Lid sinds:
      29 November 2009

      Hallo,

      Nu heb ik al een tijdje gezocht, maar ben niet tevreden over wat ik kan vinden :P.

      Heb 2de hands een setje gsi-skirts gekocht voor mn Astra F. Ik heb ze er origineel niet op zitten, en op degene die ik gekocht heb zit er maar sporadisch een clipje.. Nu las ik dat je ze ook op een andere manier kan vast maken door te kitten oid. (ik heb niet veel trek om gaten in de auto te boren om die clipjes vast te zetten (of iemand moet roestvrije suggestie’s hebben ;)))

      Hoe ‘kit’ ik ze het beste vast, en met welke kit?
      Het gaat dus om de skirts én de delen op de deur.

      alvast bedankt!

      #17597641
      EJB
        Lid sinds:
        19 January 2010

        Een collega van mij heeft ze gekit met shell tixophalte.

        duurt alleen wel lang voordat het droog is en is haast niet te verwijderen als het op een verkeerde plek zit,
        dus best wel troep.

        #17597642
        robertszone
          Lid sinds:
          29 November 2009

          Maar, hoe hou je ze dan op de goeie plek? Of is het al een klein beetje hechtende (plakkende) van zichzelf?

          Als het in één keer goed zit hoeft het er ook nooit meer vanaf natuurlijk :angel

          #17597643
          EJB
            Lid sinds:
            19 January 2010

            Het plakt wel zo dat het er niet meer afvalt maar voor de zekerheid even opvullen van de grond af met houtjes of dergelijke zodat het niet kan zakken;)

            En de bovekant met wat tape.

            Maar zal ook even afwachten wat andere forum leden zeggen.:angel

            #17597644
            red-bull
              Lid sinds:
              30 June 2004

              hallo,

              die shell tixophalte is DAKDEKKERS kit , daar repareren we daken mee (kleine lekkage’s) en is helemaal niet bedoeld om dingen aan je auto te plakken.

              deze kit word na paar jaar hard(door invloed van uv stralen) en verliest de hechting op vooral kunststof delen.

              om skirts en andere delen aan je auto te plakken kun je het best SIKAFLEX kit gebruiken , hier plakken ze immers hele auto’s mee in elkaar.

              als je deze niet kunt vinden kan je ook een kit gebruiken op basis van POLYMEREN .

              mvrg Rob

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.