Show-off. exterior detail Astra H station

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Show-off. exterior detail Astra H station

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247961
    kadett-supreme
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 July 2004

      Afgelopen weekend voor m’n oom als wederdienst voor wat klusjes aan mijn auto als nieuw APK en uitlijnen deze mooie Astra H station onder handen mogen nemen. Op het eerste oog een mooie auto, maar hij had heel veel aandacht nodig. De auto was al gewassen voordat deze de showroom in gereden was.

      ik ben begonnen met het clayen van de auto, waarna de auto er zo bij stond, op het eerste gezicht netjes….

      maar toen ’n rondje om de auto….


      schrikbarend dus! hier ’n paar voor en na foto’s:




      Na e.e.a. te proberen heb ik de gehele behandeld met de DAP900, met de oranje kompressorpad en PB ssr2. van te voren heb ik plaatselijk Monello Inizio forza op een oranje smartpad moeten toepassen. vervolgens de hele auto ssr 1 met ’n witte pad. voor de finishing touch nog even Monello finale en de zwarte pad voordat ik met de black hole aan de slag ging. de ramen schoongemaakt met meg’s glascleaner, kunststof delen met PB trim restorer, bandjes zwart gemaakt en als kersje op de taart…. Dodo Juice rubbisch boy’s

      hier nog wat na foto’s en reflectiefoto’s.














      lang niet alles is weg en de auto is zeker niet nieuwstaat, maar hij is er zeker weer van opgeknapt en weer showroomwaardig.

      #18011043
      chieltjuh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2012

        Netjes hoor!! :thumb

        #18011044
        marzaz
          Lid sinds:
          25 February 2012

          netjes “dodo juice vindt dit niet meer in westvlaamderen”

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.