Forumindex › Forums › Techniek › Cih › show hier plaatjes van cih motoren!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2007 om 13:28 #17327128
ja hahaha een beetje kermis
maar als de rest van de auto erbij past is het een mooi geheel
28 juni 2007 om 18:27 #17327129Origineel gepost door henk 400rr
Deze blokjes zien er altijd mooi uit, de “zuurstok uitvoering” had van mij niet gehoeven.Ik vind de opgedirkte intake wel erg mooi.
Ik neem aan dat je bij zuurstok toch wel degelijk dat paarse bedoelde?28 juni 2007 om 19:31 #17327130yep, ik hou niet zo van allerlei (felle) kleurtjes.
smaken verschillen, ik neem aan dat de eigenaar er erg blij mee is.
28 juni 2007 om 20:08 #17327131het zou misschien niet mijn eigen keus zijn,…maar voor een ander vind ik het echt wel vet hoor.
28 juni 2007 om 20:58 #17327132Origineel gepost door mr-turbo
das wel wat beter dan al die ouwe 8 klepper gietijzeren troep :wors:hmmz Ben nog steeds overtuigd en fanatiek CIH-liefhebber king:
28 juni 2007 om 23:03 #17327133Origineel gepost door Keesjr
Origineel gepost door mr-turbo
das wel wat beter dan al die ouwe 8 klepper gietijzeren troep :wors:hmmz Ben nog steeds overtuigd en fanatiek CIH-liefhebber king:
hahaha, nou ik ben er ook weer met eentje begonnen ;) kijken of ik daar misschien wel een beetje leuk vermogen uit kan halen
29 juni 2007 om 05:46 #17327134:thumbup mooi zo mr. turbo!!! Gaat ie mee naar de powertest in Wateringen?
29 juni 2007 om 08:33 #17327135weet niet of ie dan al af is.
maar wellicht dat ik wel weer iets meeneem net als de vorige keer :P25 september 2007 om 20:01 #17327136Hoy
Blijkbaar al een tijdje niet gepost hier.
Nu mijn motor eruit is (kapotte drukplaat koppeling, kapotte getrag 240,gebroken startermotor….) heb ik de motor ook maar eens esthetisch bijgewerkt. Het voordien volledig gele onderblok is nu RVS kleur geworden. De gele kop is herspoten.En uiteraard is de starter hersteld (gelast), zit er een nieuwe koppeling op (dit maal een 9″ ipv 8.5″) en wacht ik op de hopelijk herstelde, gelaste getrag 240.
O ja , het is een 2.2 blok met L- jetronic (geen LE) injectie.
De kop is indertijd bewerkt (in en uitlaten geflowd, andere nokkenas/ klepveren etc. en zou??? op de vermogensbank 147pk aangeduid hebben.Hopelijk dus binnenkort weer probleemloos in mijn GT tje.
Geert
25 september 2007 om 20:06 #17327137goed bezig joh!!:thumbup
27 september 2007 om 14:53 #17327138Ja een goed kleurtje voor dat blok. :wors
Erg netjes.Wat voor type lak gebruik je daar voor?
Ik neem aan dat dat iets warmtevast is.27 september 2007 om 18:41 #17327139Origineel gepost door LOSS
Ja een goed kleurtje voor dat blok. :wors
Erg netjes.Wat voor type lak gebruik je daar voor?
Ik neem aan dat dat iets warmtevast is.De verf op het onderblok is OPN-edelstahlspray.
Dat zijn cans ( 400ml) die op het werk door onze lassers gebruikt worden om de lasnaden van RVS (inox)piping af te werken.
Ik heb , door vroeger gebruik, gezien dat het heel goed hecht op een propere metaal,kunststof,hout,steen,glas..ondergrond, heel erg sterk is, snel droogt en er eigenlijk wel mooi uitziet. (Op RVS buis is het bijna identiek aan de RVS zelf).
Het is wel degelijk corrosiewerend, ook bij weersinvloeden.
Het is kortstondig hittebestendig tot +300°C .
Ik heb geen idee wat het aan kan over langere periodes warmte, maar ik ben er nogal gerust in.Geert
30 september 2007 om 23:36 #17327140Doe je d’r ook ff een nieuw oliefiltertje op dat maakt ‘t net even af:D
1 oktober 2007 om 15:27 #17327141Origineel gepost door henkjan_80
Doe je d’r ook ff een nieuw oliefiltertje op dat maakt ‘t net even af:DJazeker
k’heb er alleen nog geen gevonden in ‘geel met zilveren lettertjes’ .:DGeert
3 oktober 2007 om 07:15 #17327142zelf maken dan:D
25 november 2007 om 14:05 #17327143Mijnes dan maar :wub
25 november 2007 om 15:15 #17327144ZescilinderManta’s zijn geweldig!!
26 november 2007 om 09:50 #17327145:P
26 november 2007 om 10:32 #17327146Origineel gepost door mr-turbo
:P
hee is dat zo,n engelse of amerikaanse turbo.
had gehoord dat een engelse beter was dan een procharger [amerikaanse] schijnbaar problemen bij de tandwieloverbrenging.mijn baas heeft hem nu uit engeland gehaald om op zijn 1000cc suzuki gxr te bouwen voor de cross want de turbo kwam te hard in en een schroefcompressor loopt daarintegen te zwaar en freet pk s
26 november 2007 om 18:17 #17327147hier de mijne 2.0E.
26 november 2007 om 19:09 #17327148dit is mijn motor ruimte van mijn kadett GTE 1900.
er zit een 2.2 kleppendeksel op maar het is een 1900 motor :P :P18 december 2007 om 08:19 #17327149Nog eenthe van mijn auto.
vond de fgoto wel mooi gemaakt:
12 juni 2008 om 17:23 #17327150ik denk ik breng dit topic weer even onder de aandacht dit is echt een mooi topic
up up up:angel12 juni 2008 om 17:32 #17327151
3.0E van men Opel Monza.20 juni 2008 om 21:29 #17327152Toen de Ascona nog niet van mij was zat dit blokje erin. :thumbup
Ik heb de Ascona gekocht in 2007.
De foto is in 2005 genomen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.